احتمال افزایش مدت تعلیق سری A و ادامه لیگ با بازیکنان بدون قرارداد!

به گزارش مدرسه مالک اشتر، بازی های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا ممکن است در زمان اعلام شده از سر گرفته نشوند و تعلیق این لیگ طولانی تر شود.

احتمال افزایش مدت تعلیق سری A و ادامه لیگ با بازیکنان بدون قرارداد!

به گزارش مدرسه مالک اشتر، با اضافه شدن سه نفر دیگر به فهرست بازیکنان مبتلا به کرونا در سری A، احتمال تمدید مدت تعلیق این لیگ بسیار قوت گرفته است.

تا به این لحظه تعیین شده که 7 بازیکن تیم سامپدوریا، سه بازیکن فیورنتینا و یک بازیکن یوونتوس به کرونا مبتلا هستند و تمامی این تیم ها در قرنطینه به سر می برند. با این حال این احتمال وجود دارد که بر شمار تعداد بازیکنان مبتلا در ایتالیا افزوده شود.

سری A هفته گذشته به حالت تعلیق درآمد و قرار است تا 15 فروردین این شرایط ادامه داشته باشد اما اکنون نشریه رپوبلیکای ایتالیا نوشته که بیشتر اعضای کادرهای پزشکی باشگاه های کالچو اطمینان دارند مدت تعلیق فوتبال ایتالیا یک ماه دیگر تمدید می شود و تا سوم می (14 اردیبهشت) ادامه خواهد داشت. از این رو فصل هم دیرتر از همیشه به سرانجام می رسد و امید است که سی ام ژوئن (10 تیر) پرونده این فصل کالچو بسته شود.

از این رو انتظار می رود که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نیز برگزاری رقابت های یورو 2020 را به تعویق بیندازد تا به باشگاه ها زمان بیشتری داده شود فصول رقابت های داخلی را به سرانجام برسانند. با این حال در صورت باشگاه ها زمان زیادی برای به سرانجام رساندن لیگ نخواهند داشت چون 30 ژوئن زمانی است که قرارداد بازیکنان به سرانجام می رسد. به این ترتیب ممکن است سناریویی شکل بگیرد که در آن باشگاه ها تا روز اول جولای درگیر لیگ و بازی هایی در تقویم شان مانده باشد آن هم در حالی که تعدادی از بازیکنان شان دیگر قرارداد ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احتمال افزایش مدت تعلیق سری A و ادامه لیگ با بازیکنان بدون قرارداد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش مدت تعلیق سری A و ادامه لیگ با بازیکنان بدون قرارداد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید