افتخارآفرینی 2 معلم ورزش و دانش آموزان در کسب عنوان قهرمانی مسابقات کاراته آسیا

به گزارش مدرسه مالک اشتر، تهران (پانا) - مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 در تمام رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان طی روزهای 27 آذرماه امسال تا اول دی ماه برگزار و در خاتمه کاروان ایران پیروز شد با کسب 14 مدال طلا، 10 نقره و 15 برنز و مجموع 39 مدال بالاتر از کشور میزبان عنوان قهرمانی را کسب کرد. تیم قزاقستان و ژاپن به ترتیب دوم و سوم شدند.

افتخارآفرینی 2 معلم ورزش و دانش آموزان در کسب عنوان قهرمانی مسابقات کاراته آسیا

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، کاروان ایران با کاروانی که حدودا صد نفر را در دل خود جای داده بود، در این رقابت ها شرکت کرد و در نهایت با اقتدار نسبت به تیم های قزاقستان و ژاپن قهرمان شد. البته در روز پایانی مسابقات برخلاف پیش بینی های تیم کومیته تیمی مردان ایران نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند و با شکست مقابل قزاقستان به مدال نقره رسید.

شایان ذکر است اعضای تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان را دانش آموزان منتخب این رشته ورزشی تشکیل دادند و رضا میدان رو معاون تربیت بدنی و سلامت آذربایجان غربی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان و مهدی جعفری معاون آموزشی مدرسه صدرا ناحیه 3کرج به عنوان سرمربی تیم جوانان راهنمایی تیهای ملی را برعهده داشتند.

فدراسیون ورزش دانش آموزی کسب این موفقیت ارزشمند را خدمت فرد فرد ورزشکاران مربیان ،اهالی ورزش کاراته و جامعه بزرگ ورزش دانش آموزی تبریک و تهنیت می گوید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "افتخارآفرینی 2 معلم ورزش و دانش آموزان در کسب عنوان قهرمانی مسابقات کاراته آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخارآفرینی 2 معلم ورزش و دانش آموزان در کسب عنوان قهرمانی مسابقات کاراته آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید