ایده های طراحی فضای غذاخوری با پالت رنگی سبز سایر مقالات

به گزارش مدرسه مالک اشتر، رنگ سبز از نظر روانشناسی یک رنگ آرامش بخش و یاد آور حس طبیعت به انسان ها است که درد و خستگی را از ما دور می نماید. یک طراحی سبز می تواند حس های خنک ، آرام ، همراه با انرژی را در دکوراسیون داخلی فضاهای متفاوت خانه شما به وجود بیاورد ، در عین حال می تواند به طور همزمان در طراحی چند قسمت متفاوت از خانه مانند فضای نشیمن ، فضای ناهارخوری ، آشپزخانه ، اتاق های خواب و سرویس بهداشتی به کار رود.

ایده های طراحی فضای غذاخوری با پالت رنگی سبز سایر مقالات

ما در این مقاله سعی داریم به معرفی و آنالیز ایده هایی در حوزه طراحی داخلی فضای ناهارخوری به رنگ سبز بپردازیم. محیط غذاخوری سبز رنگ با بخشیدن قدرت ، نیرو ، زندگی تازه و احیای روح ، انرژی خوبی را به محیط غذاخوری منزل شما اضافه می نماید. پس اگر شما هم به این رنگ آرامش بخش علاقه دارید و قصد دارید یک فضای غذاخوری گرم ، صمیمی و سرزنده را به خانواده خود هدیه بدهید ، با ما در شرکت معماری مدرسه مالک اشتر همراه باشد و این مقاله را از دست ندهید.

برای استفاده از این رنگ باید فوبیای رنگ نداشته و جسارت استفاده از رنگ ها را به میزان کافی داشته باشیم بعلاوه از انتخاب خود نترسیم.

از طبیعت الهام بگیریم!

رنگ سبز تداعی نماینده حس توازن و تناسب در فکر انسان است و همان طور که گفته شد در حین آرامش بخش بودن حس شادابی و سرزندگی را به افراد القا می نماید. اگر بخواهیم مثل طبیعت جسور باشیم و از به کار گیری رنگ ها برای خلق یک فضای منحصر به فرد واهمه نداشته باشم می توانید آن را با رنگ صورتی ترکیب کنید. این رنگ هم ، رنگی لطیف ، آرام و در عین حال جسورانه و پر جنب و جوش است که در ترکیب با رنگ سبز بیشتر باعث آرامش اعصاب شما می گردد.

سبز کم رنگ

یک پس زمینه سبز کم رنگ با نورپردازی طبیعی باعث می گردد که در هنگام صرف غذا آرامش بیشتری داشته باشیم. شما می توانید با اضافه کردن یک رنگ دیگر جلوه این طراحی داخلی مدرن را افزایش دهید.

سبز پر رنگ

اگر از یک رنگ قوی و تیره برای رنگ آمیزی دیوار پشت میز ناهار خوری استفاده می کنید ، باید مطمئن شوید سایر عناصر هم کم رنگ و رنگ پریده نیستند. برای این منظور از یک لوستر یا چراغ روشنایی با طراحی ویژه در بالای میز ناهار خوری به کار ببرید.

استفاده از چوب در ترکیب با این پالت رنگی مجذوب نماینده

چوب های رنگ روشن می توانند یک انتخاب بسیار مناسب برای شیرین تر کردن دکوراسیون داخلی ناهار خوری شما محسوب شوند.

مهره قهرمان سبز در طراحی شما حتما لازم نیست درون خانه باشد!

اگر خانه شما از چشم انداز باغ و یا گیاهان خیره نماینده ای بهره مند است ، می توانید فضای داخلی را کم رنگ نگه داشته تا اجازه دهید فضای سبز از قاب پنجره شما خود نمایی کند. البته می توانید کمی از این گیاهان سبز را در درون خانه به کار ببرید تا کمی از این رنگ طبیعی را به داخل خانه کشیده و تعادل و هماهنگی بیشتری بین داخل و خارج منزل به وجود آید.

این ایده حتی در کوچک ترین و باریک ترین فضاهای سبزی که در بیرون از خانه وجود دارند قابل اجرا بوده و می توانند باعث تقویت آرامش بخش بودن فضای ناهارخوری منزل شما شوند.

برای ایجاد پوشش سبز متراکم از یک باغ عمودی یاری بگیرید .

اینگونه دیوارهایی که با گیاهان سبز پوشش داده می شوند باعث ایجاد توهم فضایی خنک و با طراوت شده که طراحی آن ها با یک میز ناهار خوری چوبی تکمیل می گردد. این ایده برای کسانی که از نصب و نگه داری دیوار های سبز و با نشاط ترس و وحشت دارند می تواند به صورت یک جاگلدانی کوچک و باریک در داخل دیوار اجرا گردد.

در طراحی دیوارهای سبز حتما لازم نیست از گیاهان طبیعی و زنده بهره ببرید. در اینجا با استفاده از یک کاغذ دیواری با نقوش گل و گیاه دیوار به زیبایی طراحی و تزئین شده است. بعلاوه شما می توانید برای ایجاد یک ارتباط سرگرم نماینده بین قطعات پس زمینه میز ناهار خوری ، از نقوش کاغذ دیواری در طراحی بالشتک ها هم به کار ببرید.

با استفاده از آینه ، ناهارخوری های سبز رنگ را به فضاهایی روشن تر و سبک تر تبدیل کنید.

شما می توانید برای جلوگیری از تاریک شدن طراحی سبز فضای ناهار خوری خود از آینه ها بهره ببرید. این آینه ها عناصر سبز و نور طبیعی را منعکس می نمایند ومکانی لذت بخش و آرام را برای صرف غذا به وجود می آورند.

و در خاتمه ، شخصیت و علاقه مندی شما در طراحی داخلی و دکوراسیون لوکس منزلتان هر چه باشد ، سبز یک انتخاب سازگار و مناسب است زیرا استرس و اضطراب روزانه را از ما دور نموده و محیطی صمیمی را در کنار خانواده برایمان به وجود می آورد که می توانیم در آرامش و در کنار یکدیگر غذا خورده و لذت ببریم

منبع: هیرادانا

به "ایده های طراحی فضای غذاخوری با پالت رنگی سبز سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های طراحی فضای غذاخوری با پالت رنگی سبز سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید