برنامه وزیر پیشنهادی گردشگردی در کمیسیون فرهنگی

به گزارش مدرسه مالک اشتر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی از آنالیز برنامه های وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه این کمیسیون اطلاع داد.

برنامه وزیر پیشنهادی گردشگردی در کمیسیون فرهنگی

ایسنا: حجت الاسالام مجید نصیرایی در شرح جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون با موضوع بحث و آنالیز برنامه های پیشنهادی عزت الله ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور اعضای کمیسیون برگزار گردید، وزیر پیشنهادی در ابتدای جلسه برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت خود را پیشنهاد داد و در ادامه اعضای کمیسیون پرسش ها و دغدغه ها خود را مطرح کردند.

وی اضافه نمود: اعضای کمیسیون بعلاوه ضرورت تعریف یک مدل استاندارد برای حضور گردشگران خارجی به کشور پیشنهاد داده اند، بر این اساس مقرر شد مدلی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی برای حضور گردشگران تعریف گردد، باید توجه کنیم که ارتقای صنعت گردشگری به نام صنعت درجه یک می تواند در رونق مالی نقش موثر و پررنگی داشته باشد.

نصیرایی اضافه نمود: در پایان هم مقرر شد که وزیر پیشنهادی درخصوص اصلاح ساختار و سیستم مدیریتی این وزارتخانه برنامه ای ارائه دهد و نمایندگان سوالات پیشنهادی خود را در سامانه بارگذاری نمایند تا وزیر پیشنهادی به آنها پاسخ دهد.

منبع: توریسم آنلاین

به "برنامه وزیر پیشنهادی گردشگردی در کمیسیون فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه وزیر پیشنهادی گردشگردی در کمیسیون فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید