تمدید ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در زنجان

به گزارش مدرسه مالک اشتر، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت تا 31 مرداد ماه تمدید شده و متقاضیان می توانند به تارنمای www.worldskills.ir مراجعه نمایند.

تمدید ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در زنجان

انصاری بااشاره به اینکه بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در 43 رشته و 6 گروه تخصصی برگزار می گردد، گفت: تعداد رشته های مسابقات ملی مهارت در مقایسه با دوره قبل 30 درصد رشد دارد.

او اضافه کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI) متولی برگزاری مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ادامه داد: بر این اساس رشته های فناوری خودرو های ریلی، پذیرش هتل، خدمات رستوران داری، آرایشگری مردانه، هنر بازی های سه بعدی رایانه ای، نانوایی نان های حجیم، ساخت و ساز خشک و گچ کاری و نگهداری و تعمیر هواپیما برای نخستین بار در مسابقات ملی مهارت برگزار می شوند.

انصاری گفت: مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبی و بطور همزمان در کشور برگزار می گردد و پس از آن در هر استان از میان قبول شدگان مرحله کتبی با برگزاری آزمون عملی نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به مرحله استانی اقدام می گردد.

او با بیان اینکه این دوره از مسابقات با همکاری و مشارکت نهاد های آموزشی، شرکای بخش دولتی و خصوصی برگزار می گردد، اضافه کرد: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش دیدگان مراکز آموزش فنی و حرفه ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته های کار و دانش، فنی و حرفه ای و نظری، دانشجویان آموزشکده های فنی و حرفه ای و آموزش عالی و کارگران واحد های صنعتی و صنفی می توانند در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت نمایند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان سطح مهارت های جهانی و شناسایی کمبود ها در آموزش های فنی وحرفه ای و برنامه ریزی برای برطرف آنها، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه ای، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه های مالی، فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان کشور، کشف استعداد های حرفه ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت ها و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت را از جمله هدف های برگزاری مسابقات ملی و بین المللی مهارت مطرح کرد.

مدرسه مالک اشتر زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تمدید ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید