توافق درویش با وکیل بیرانوند، پنجره داخلی پرسپولیس باز می گردد

به گزارش مدرسه مالک اشتر، با پرداخت نیمی از طلب علیرضا بیرانوند از سوی باشگاه پرسپولیس، توافقات لازم برای رضایت این دروازه بان از باشگاه سابقش صورت گرفت.

توافق درویش با وکیل بیرانوند، پنجره داخلی پرسپولیس باز می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی مدرسه مالک اشتر، اواسط تابستان امسال بود که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از طلب 2.5 میلیارد تومانی علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس اطلاع داد.

چند ماه پس از این حکم، هفته گذشته وکیل بیرانوند گفت که پنجره جابجایی داخلی پرسپولیس به علت بدهی باشگاه به موکلش بسته شده و تا زمان پرداخت این بدهی نیز باز نخواهد شد.

طی روزهای گذشته صحبت های زیادی در خصوص این مسئله مطرح شد؛ تا اینکه وکیل بیرانوند امروز (چهارشنبه) به باشگاه رفت تا با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت وگو کند.

نتیجه این گفت وگو برای دو طرف مثبت بود؛ چرا که باشگاه پرسپولیس نیمی از مطالبات بیرانوند را پرداخت کرد و مقرر شد که باقیماند این طلب نیز هفته آینده به حساب دروازه بان تیم ملی واریز گردد.

بر همین اساس طرفین توافق کردند که بیرانوند فردا (پنجشنبه) رضایت خود در این پروند را به فدراسیون فوتبال اعلام کند تا پنجره داخلی جابجایی سرخپوشان باز گردد و مسئله ای در جذب بازیکن نو نداشته باشند.

توافق با بیرانوند در حالی صورت گرفت که باشگاه پرسپولیس هفته گذشته بر سر پرونده انتقال یحیی گل محمدی با باشگاه پدیده به توافق رسیده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توافق درویش با وکیل بیرانوند، پنجره داخلی پرسپولیس باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق درویش با وکیل بیرانوند، پنجره داخلی پرسپولیس باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید