حمله تند مدیر پیغام رسان ایرانی به طرح وزارت ارتباطات برای جایگزین ایرانی اینستاگرام: ساده لوحانه و بی فایده!

به گزارش مدرسه مالک اشتر، مدیر ارتباطات یکی از پیغام رسان های داخلی انتقاد تندی داشته از طرح وزارت ارتباطات برای ایجاد مرکز انتقال پیغام بومی میان پیغام رسان های داخلی. مدیر پیغام رسان آی گپ این طرح را ساده لوحانه خوانده است.

حمله تند مدیر پیغام رسان ایرانی به طرح وزارت ارتباطات برای جایگزین ایرانی اینستاگرام: ساده لوحانه و بی فایده!

به گزارش خبرگزاری مدرسه مالک اشتر، یکی از طرح های جنجالی وزارت ارتباطات برای ساخت بستری تازه در شبکه های اجتماعی ، ایجاد دیتا سنتری واحد و مرکز انتقال پیغام بومی میان همه پیغام رسان های داخلی است تا اینگونه بتوانند در رقابت با رقبای خارجی شانسی بیشتر داشته باشند.

صبح دوشنبه و در نشست ارزیابی تبعات محدودیت های ایجاد شده برای کسب و کارهای اینترنتی در اتاق ایران با انتقادهای زیادی روبرو شد و اعلام شد برای سوپر اپلیکیشن روبیکا تا به حال 2500 میلیارد تومان هزینه شده اما درآمد آن تقریبا هیچ بوده است!

از سوی دیگر دیجیاتو از قول علی محمد کردناییج مدیر ارتباطات پیغام رسان ایرانی آی گپ در واکنش مرکز تبادل پیغام بین پیغام رسان های داخلی که طرح ویژه وزارت ارتباطات برای حمایت از پیغام رسان های ایرانی است ، گفته است:این موضوع هزینه بر ، ساده لوحانه و بی فایده است و اجرای این طرح رسما از طرف آی گپ منتفی است!

5858

منبع: خبرآنلاین

به "حمله تند مدیر پیغام رسان ایرانی به طرح وزارت ارتباطات برای جایگزین ایرانی اینستاگرام: ساده لوحانه و بی فایده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند مدیر پیغام رسان ایرانی به طرح وزارت ارتباطات برای جایگزین ایرانی اینستاگرام: ساده لوحانه و بی فایده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید