حمله مجدد به هدف راهبردی در عربستان

به گزارش مدرسه مالک اشتر، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله مجدد به پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط سخن گفت و آنرا در واکنش به ادامه محاصره ملت یمن و تداوم حملات ائتلاف ریاض دانست.

حمله مجدد به هدف راهبردی در عربستان

به گزارش گروه بین الملل مدرسه مالک اشتر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بار دیگر از هدف قرار دادن یک هدف راهبردی در عربستان اطلاع داد.

وی اضافه نمود: یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد امروز یکشبنه پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط را با پهپاد قاصف کی2 هدف قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات بسیار دقیق بوده اضافه نمود: این عملیات واکنشی به ادامه محاصره ملت یمن و ادامه حمالت متجاوزان به کشور عزیز ما است.

بامداد روز گذشته هم این پایگاه هدف قرار گرفته بود.

حملات راکتی ارتش سعودی به غیرنظامیان در صعده

منابع یمنی از حملات راکتی ارتش سعودی به منازل غیرنظامیان در منطقه مرزی باقم در استان صعده در شمال یمن و در نزدیکی مرز با عربستان اطلاع دادند.

بمباران مأرب و الجوف یمن

منابع یمنی اعلام کردند که جنگنده های سعودی در 6 نوبت مناطقی از استان الجوف و نیز در 19 نوبت مناطقی از استان مأرب را بمباران کردند.

هلاکت سرکرده شاخص نیروهای هادی در مأرب

منابع یمنی اعلام کردند که سرتیپ عبده محسن الرماح فرمانده ارشد نیروهای هادی شب گذشته در یکی از بیمارستان های شهر مأرب مُرد.

این منابع بیان کردند: بعضی منابع علت مرگ را بر اثر کرونا و بعضی دیگر ناشی از جراحات شدید وارده به او در جریان درگیری با نیروهای صنعا در نبرد اطراف مأرب دانستند.

کوشش سعودی برای سیطره کامل بر گذرگاه مرزی یمن با سلطان نشین عمان

بعضی منابع در استان المهره در شرق یمن از کوشش سعودی برای سیطره کامل بر این استان واقع در شرق یمن اطلاع دادند.

حمید زعبنوت در توییتی از افزایش تحرکات سعودی در گذرگاه مرزی شحن با عمان با هدف سیطره کامل بر این گذرگاه که از اهمیت حیاتی برای ملت یمن محسوب می گردد، اطلاع داد و نوشت: این تنها شریان حیاتی محسوب می گردد و در راستای توافقات میان دولت هادی با اشغالگران سعودی به منظور تثبیت اشغال المهره به دست اشغالگران سعودی است.

وی از کوشش سعودی ها برای تسلط بر همه گذرگاه ها و بنادر در استان المهره در شرق یمن سخن گفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حمله مجدد به هدف راهبردی در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مجدد به هدف راهبردی در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید