دیزنی لند برنامه های خود را برای هالووین خاطرنشان کرد

به گزارش مدرسه مالک اشتر، دیزنی لند در حال حاضر یکی از محبوب ترین مقاصد در تعطیلات تابستان است، اما این پارک موضوعی قرار است برنامه های متنوعی برای رویدادهای هالووین در پاییز سال جاری برگزار کند.

دیزنی لند برنامه های خود را برای هالووین خاطرنشان کرد

دیزنی لند از 7 سپتامبر تا 31 اکتبر، تزیینات مجذوب نماینده، غذاها و نوشیدنی های هالووینی را در دو پارک موضوعی خود در کالیفرنیا اعمال می نماید.

مهمانان در دیزنی لند، شاهد خیابان اصلی ایالات متحده آمریکا خواهند بود که با دکوراسیون و رویدادهای هالووین تزئین شده است. از جمله این تزیینات و رویدادها، فانوس غول پیکر میکی موس، جشنواره کدوتنبل، جشن روز مردگان (Día de los Muertos) است که این دو جاذبه محبوب را به محلی مناسب برای جشن سالانه هالووین تبدیل می نمایند.

عمارت تسخیرشده به عمارت تسخیرشده کابوس تعطیلات تبدیل می گردد که الهام گرفته از تصاویر کلاسیک والت دیزنی در انیمیشن کابوس قبل از کریسمس (The Nightmare Before Christmas) به تهیه نمایندگی تیم برتون (Tim Burton) است. بعلاوه ترن کوه فضایی در تومورولند به کوه فضایی کهکشان ارواح (Space Mountain Ghost Galaxy) تبدیل می گردد.

بعلاوه برای هیجان و ماجراجویی در دیزنی کالیفرنیا، دکوراسیون هالووین در امتداد خیابان بوئنا ویستا (Buena Vista) تا میدان Carthay توسعه می یابد، که مجسمه 10 فوتی سوار بی سر (Headless Horseman)، شبح بزرگ اوگی بوگی و منظره ها دیدنی دیگر را شامل می گردد.

در تغییرات دیزنی لند، وسایل بازی رادیاتور اسپرینگز به رادیاتور اسکریمز (Radiator Screams) و مأموریت فرار (Breakout) به مأموریت شبانه محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و هیولاها در پی تاریکی تبدیل می شوند.

علاوه بر این، جشن هالووین میکی در 15 شب سرگرم نماینده به عنوان یک رویداد با بلیط جداگانه برگزار می گردد. در این رویداد شخصیت های دیزنی در لباس و آرایش هالووین، حقه ها و رفتارهای غافلگیرنماینده در سراسر دیزنی لند وجود دارد. بعلاوه بازدیدنمایندگان می توانند لباس های مخصوص خود را در پارک بپوشند.

بلیط جشن هالووین میکی برای اعضای سالانه دیزنی، اعضای انجمن تعطیلات دیزنی و دارندگان کارت ویزای دیزنی از 5 ژوئن به فروش می رسد. فروش بلیط برای عموم مردم از 12 ژوئن شروع می گردد.

منبع: کجارو / travelpulse.com

به "دیزنی لند برنامه های خود را برای هالووین خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزنی لند برنامه های خود را برای هالووین خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید