سرنشینان مفقود شده قایق صیادی بندر دیر پیدا شدند

به گزارش مدرسه مالک اشتر، رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: چهار سرنشین قایق مفقود شده بندر دیر به سلامت پیدا شدند.

سرنشینان مفقود شده قایق صیادی بندر دیر پیدا شدند

به گزارش مدرسه مالک اشتر، حجت خسروی بامداد آدینه اعلام نمود: سرنشین های این قایق هم اکنون در سلامت کامل و در اختیار گارد ساحلی قطر هستند.

وی اعلام کرد: در پی تماس تلفنی بستگان مالک یک فروند قایق صیادی با مرکز رسیدگی به اضطرارهای دریایی بوشهر مبنی بر خروج از بندر دیر به مقصد دریا برای صید و عدم بازگشت آنان، هماهنگی های لازم انجام و شناور ناجی 20 به منطقه اعزام شد.

خسروی ادامه داد: پس از ساعت ها عملیات پایش از سوی شناور ناجی 20 و دیده نشدن این قایق مفقود شده در ادامه پیغام مفقودی شناور بروی کانال VHF به صورت متناوب اعلام شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در ادامه عملیات و در تماس تلفنی با مرکز جستجو و نجات دریایی دوحه قطر معین شد که سرنشینان قایق مفقودی در اختیار گارد ساحلی این کشور و در سلامت کامل هستند.

هواشناسی بوشهر با پیش بینی افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج دریا تا 240 سانتی متر، با اعلام هشدار نارنجی، توصیه نموده است: هم استانی ها تا روز شنبه (انتها زمان این هشدار) از ترددهای دریایی بویژه با شناورهای سبک و نیمه سنگین و قایق های صیادی و تفریحی در سواحل و فراساحل استان بوشهر و شنا در این منطقه ها خودداری نمایند و تمهیدات لازم برای پیشگیری از هر گونه خسارت احتمالی نیز اندشیده گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرنشینان مفقود شده قایق صیادی بندر دیر پیدا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنشینان مفقود شده قایق صیادی بندر دیر پیدا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید