سفر به ترکیه در کرونا به نفع چه کسی بود؟ ، مترسکی به نام وزارت بهداشت خبرنگاران

به گزارش مدرسه مالک اشتر، حالا باید ببینم سفر به ترکیه با شرایط قرمز کرونایی به نفع چه کسی بوده است و چه کسی توانسته رای دیگر اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا را به سمت خود جذب کند.

سفر به ترکیه در کرونا به نفع چه کسی بود؟ ، مترسکی به نام وزارت بهداشت خبرنگاران

به گزارش خبرنگار اجتماعی مدرسه مالک اشتر، ستاد ملی کرونا با تعلیق پرواز های ترکیه موافقت نکرد! این صحبت سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور است که هزاران علامت سوال را در ذهن ها ایجاد می نماید.

همچنین وی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا فعلاً در مورد لغو پرواز های ترکیه به جمع بندی نرسیده است تا به امروز در مورد زمان طرح مجدد لغو پرواز های ترکیه، اظهار نظری به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال نشده است. هر زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا به نتیجه رسیده و به ما ابلاغ کند، ما پرواز ها به ترکیه را متوقف می کنیم.

این در حالی است که وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت روز گذشته در توئیتی گفته بود: چهار روز از هشدار و درخواست وزیر بهداشت برای لغو پرواز های ترکیه میگذرد و مقامات هواپیمایی می گویند فعلا برنامه ای برای قطع پرواز ها به علت شیوع کرونا ندارند.

همچنین 5 روز قبل نیز نمکی در نامه ای به وزیر کشور خواهان لغو پرواز های ترکیه به ایران شده بود.

حالا باید ببینم سفر به ترکیه با شرایط قرمز کرونایی به نفع چه کسی بوده است و چه کسی توانسته رای دیگر اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا را به سمت خود جذب کند.

جالب اینجاست که شرایط کشور ترکیه نیز مانند عراق بود و در صحبت های ابتدایی سفرها سفر به کشور عراق غیر ممکن شد در اینجاست که نگاه ها به سمت شفافیت نبودن تصمیمات اتاق جنگ با کرونا پیش می رود.

البته باید بگوییم ستاد ملی مبارزه با کرونا در راس آن رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان رییس است باید هم به فکر منافع مالی وزارت خانه مطبوع یعنی همان جایی که به قولی چرخه مالی بچرخد باشد تا سلامت مردم و عملا وزارت بهداشت به عنوان مترسکی در این ستاد حضور دارد و شاید این مساله است برای بی تدبیرترین دولت ایران زنده بودن یا نبودن مردمی که با رای آن ها روی کار آمده است مهم نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سفر به ترکیه در کرونا به نفع چه کسی بود؟ ، مترسکی به نام وزارت بهداشت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به ترکیه در کرونا به نفع چه کسی بود؟ ، مترسکی به نام وزارت بهداشت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید