فیلمی تاسف آور از ریحانه پارسا کنار نیلی افشار ! ، رسما روانی است !

به گزارش مدرسه مالک اشتر، خبرنگاران:ویدئوی جدیدی از ریحانه پارسا شخصیت جنجالی این روزهای فضای مجازی ایرانی منتشر شده است.

فیلمی تاسف آور از ریحانه پارسا کنار نیلی افشار ! ، رسما روانی است !

ریحانه پارسا سرنوشت عجیبی را برای خود رقم زد. ریحانه پارسا پس از مهاجرت از ایران انواع و اقسام حواشی را یدک کشید. ریحانه پارسا پس از نقش آفرینی در سریال پربیننده پدر می توانست به چهره هنری محبوبی تبدیل گردد اما نشد! ریحانه پارسا با حرکات منشوری اش سعی کرد سر زبان ها بیوفتد. ریحانه پارسا فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش مدرسه مالک اشتر، در این ویدئوی عجیب، ریحانه پارسا در حال خندیدن و حرکت های تعجب آوری در کنار دوستانش است.

سام درخشانی: امیدوارم ریحانه به حرف من گوش بدهد

سام درخشانی در گفت وگوی رادیویی از موضوع مهاجرت ریحانه پرده برداشت و گفت: فکر می کنم ایشان به خارج از کشور رفته اند. خانم پارسا هم ما را و هم خانواده شان را شگفت زده کردند.

وی اضافه نمود: به ریحانه پارسا گفتم به خودشان وقت بدهند از این حالت خارج شوند و به بازی شان ادامه دهند. فعلاً در کشور همسایه بودند و خودشان می گفتند قصد مهاجرت دارند. اما تصمیم شان قطعی نبود، چیزی که هست از کار ما جدا شدند.

بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد: بگذارید تصمیم نهایی را از خودشان بشنویم. فقط من گفتم عجله نکنند که زمان همه چیز را درست می نماید. الان خسته اند و شاید اتفاقاتِ اخیر خیلی به ایشان فشار آورده باشد.

بالأخره آستانه تحمل خیلی ها پایین آمده و باید بیشتر به خودشان وقت بدهند. امیدوارم به حرف من گوش بدهند و تصمیم دیگری بگیرند. اینکه چه اتفاقی می افتد را حتماً از زبان خودشان می شنویم.

منبع: رکنا

به "فیلمی تاسف آور از ریحانه پارسا کنار نیلی افشار ! ، رسما روانی است !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمی تاسف آور از ریحانه پارسا کنار نیلی افشار ! ، رسما روانی است !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید