واکنش سرمربی کره جنوبی به تقابل با ایران

به گزارش مدرسه مالک اشتر، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: هنوز کار ما تمام نشده است و برای صعود به جام جهانی به عنوان صدرنشین باید در بازی با ایران و امارات پیروز بشویم.

واکنش سرمربی کره جنوبی به تقابل با ایران

تمرینات تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای ملاقات با ایران و سپس امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر از امروز دوشنبه و با حضور 15 بازیکن شروع شد.

در سرانجام تمرین امروز، پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی در نشست خبری با مدرسه مالک اشتر حاضر شد و آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد.

بنتو گفت: بازی با ایران بسیار مهم است. اگر در هر دو مسابقه پیروز شویم می توانیم در صدر جدول گروه قرار بگیریم. ما به جام جهانی صعود نموده ایم، اما هنوز کار تمام نشده و کار های جدیدی به جای مانده است. می خواهیم خوب آماده بشویم و بازی خوبی انجام بدهیم.

سرمربی کره جنوبی درباره فراز و نشیب سون هیونگ مین کاپیتان کره جنوبی در تیم تاتنهام و حضورش مقابل ایران و امارات تاکید نمود: یک بازیکن در طول فصل لحظات خوب و بد دارد. سون هیونگ مین بدون شک بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او روز سه شنبه به کره می آید و زمان کافی برای تمرین ندارد، اما می تواند به خوبی آماده بشود.

بنتو در مورد استقبال زیاد طرفداران کره برای بلیت فروشی ملاقات با ایران و از کار افتادن سرور بلیت فروشی، یادآور شد: شنیدم که سرور از کار افتاده است. این خبر خوبی است. مهم این است که طرفداران زیادی بیایند. ما به حمایت طرفداران احتیاج داریم.

سرمربی کره جنوبی بعلاوه به مثبت شدن تست کرونای دو ملی پوش این تیم و احتمال ابتلای سایر بازیکنان هم گفت: کنترل کرونا برایمان سخت است. این موضوعی است که باید به آن توجه کنیم. تست بعضی از بازیکنان مثبت شد؛ بنابراین تغییراتی در فهرست ایجاد کردیم. شرایط سختی است، اما به برترین شکل آماده می شویم.

بنتو در مورد قرعه کشی جام جهانی هم گفت: شما نمی توانید به وسیله قرعه کشی حریفان مورد نظر خود را انتخاب کنید. فقط باید در قرعه کشی باشید و ببینید چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر دو بازی دیگر در مسابقات انتخابی جام جهانی به جای مانده است. ما باید این دو بازی را با برترین نتیجه به سرانجام برسانیم و برنده بشویم.

منبع: فرارو

به "واکنش سرمربی کره جنوبی به تقابل با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی کره جنوبی به تقابل با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید