چند ست مقرون به صرفه و شیک برای خانم ها در تابستان

به گزارش مدرسه مالک اشتر، در هوای گرم تابستان این مدل لباس ها را بپوشید تا کمتر دچار گرما شوید.

چند ست مقرون به صرفه و شیک برای خانم ها در تابستان

همواره ست کردن لباس برای خانم های یکی از دغدغه های ذهنی است که گاهی بسیار وقت گیر و خسته نماینده نیز می گردد. اگر در ست کردن لباس های تابستانی مشکل دارید یا در پی ایده برای پوشش تان هستید در این مطلب از مدرسه مالک اشتر به چند مورد ست لباس تابستانی می پردازیم.

مانتوهای گشاد بپوشید

اولین موردی که شما باید بدان دقت کنید، انتخاب مانتویی مناسب اسـت. یک مانتوی تابستانی چـه ویژگی هـایی باید داشته باشد؟ مانتویی برای این فصل مناسب اسـت که سبک، گشاد و در رنگ هـای روشن باشد. به عنوان مثال پانچو مدلی اسـت که در تابستان روانه بازار می گردد. این مانتو در قسمت زیر بغل گشاد بوده، از این رو از تعریق شما و احساس گرما جلوگیری می نماید.

از پیراهن برای زیر مانتو بهره ببرید

از آن جا که پوشیدن شلوارهای تنگ به همراه بلوز در زیر مانتو سخت اسـت، شما می توانید به جای شلوار، از پیراهن هـای بلندی که تا روی کفش تان را می پوشاند، بهره ببرید. این استایل، یکی از محبوب ترین ترندهای تابستان سال جاری اسـت. سعی کنید که مانتو و پیراهنی که زیر آن به تن می کنید، با هم هماهنگی داشته باشد. البته جامپ سوئیت هم از دیگر گزینه هایی اسـت که می توانید آن را جایگزین پیراهن کنید.

اگر در پی خرید شلوار مناسب خود هستید حتما به مطلب این چند مدل شلوار زنانه هیچ وقت از مد نمی افتد مراجعه کنید.

شلوارهای گشاد به تن کنید

هر چقدر هم که شلوار پایتان نازک و نخی باشد، باز در صورت تنگ بودن، شما را در گرما کلافه خواهد نمود. از این رو بهتر اسـت که برای تابستان به سراغ شلوارهای گشاد بروید. خوبی این مدل شلوار آن اسـت که می توانید آن را هم با مانتوهای کوتاه و هم با مانتوهای بلند ست کنید. علاوه بر آن؛ پوشیدن لباس هـای تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان فرد را در معرض انواع بیماری هـای میکروبی و قارچی قرار می دهد.

معجزه دامن را از یاد نبرید

شاید فکر کنید که دامن را تنها در خانه می توان به تن کرد اما این مدل لباس گزینه خوبی برای زیر مانتوی شما هم می تواند باشد. البته به جنس و قد دامنتان هم دقت کنید. قد دامنتان باید تا روی مچ پا و جنس آن باید نازک و خنک باشد. البته این استایل رسمی نبوده و برای موقعیت هـای کژوال و گشت و گذارهای روزانه مناسب اسـت.

لباس های رنگ روشن بپوشید

از آن جا که شما چند لایه لباس، از تی شرت گرفته تا مانتو و شلوار، روی هم میپوشید، بهتر اسـت که تمام آن ها را به رنگ هـای روشن انتخاب کنید. رنگ هـای روشن نور خوشید را منعکس می نمایند، از این رو شما گرما را کمتر احساس خواهید کرد. رنگ های سفید، شیری، کرم، بژ و نخودی در تابستان به خنک ماندن بدن یاری نموده و برترین انتخاب برای شما خواهند بود.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب شال را با مانتو و کیف خود، خیره نماینده ست کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "چند ست مقرون به صرفه و شیک برای خانم ها در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ست مقرون به صرفه و شیک برای خانم ها در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید