کشف 40 گور بی نام در مدرسه ای قدیمی در بریتیش کلمبیا کانادا

به گزارش مدرسه مالک اشتر، نورنیوز نوشت: رادارهایی که تصاویر عمق زمین را نشان می دهند، عکس هایی از 40 گور بی نام متعلق به بچه ها را در یک مدرسه شبانه روزی سابق یا در محوطه اطراف آن نشان داده اند. این مدرسه در شلت بریتیش کلمبیا در کانادا واقع شده است.

کشف 40 گور بی نام در مدرسه ای قدیمی در بریتیش کلمبیا کانادا

پژوهشگران اعلام نموده اند ده ها گور بی نام را در یک مدرسه شبانه روزی پیشین کشف نموده اند. این گورها در مدرسه شبانه روزی سنت آگوستین یا منطقه ها اطراف آن واقع شده است. این منطقه ها، به درخواست بازماندگان این افراد مورد جستجو قرار گرفته است.

آلبرت دلیتالا، کارشناس: این رویداد تأسف آورد در ساحل جنوبی بریتیش کلمبیا اتفاق افتاده است. تحقیقات گسترده تا کنون نشان داده است که 40 گور بالقوه که متعلق به بچه ها است در این منطقه واقع شده است. هنوز معین نیست که آیا نشانه ای از بقایای فیزیکی اجساد وجود دارد یا نه یا اینکه این گورها، معیناً متعلق به بچه ها است یا نه. ما در کوشش هستیم تا به اطلاعات بیشتری در این باره دست پیدا کنیم. بر اساس گزارش ها، نخستین تحقیقات در این باره چند سال پیش انجام شد و در آن از اسناد و مدارک ارائه شده به وسیله بازماندگان استفاده شد.

در این تحقیقات بعلاوه از رادارهایی استفاده شده است که در عمق زمین نفوذ می نمایند. این تحقیقات در محوطه مدرسه شبانه روزی سنت آگوستین انجام شد. این مدرسه از سال 1904 تا 1975 فعالیت داشت.

بر اساس این تحقیقات، این گورها بسیار کم عمق هستند و تنها می توان اجساد بچه ها را در وضع جنینی در آن قرار داد. بر این اساس، بچه های که در این مدرسه تحصیل می کردند، تنها از ملیت سیشل نبودند، بلکه از 51 ملیت دیگر بودند که بر اساس گزارش ها، بچه ها آن ها ناپدید شده اند. اکنون به کلیپی نگاه کنید که شرح می دهد چرا این بچه ها احتمالاً از دیگر جوامع به این مدرسه فرستاده شده اند.

این بچه ها، بسیار شجاع بودند. آن ها بسیار قوی بودند. آن ها رهبران آینده بودند. آن ها می دانستند آنچه در حال رخ دادن است، اشتباه است. آن ها مسیر خود را تغییر نمی دادند. آن ها پشتکار داشتند و می خواستند همانی باشند که بودند. به همین علت، جان خود را از دست دادند. ما همچنان در حال تحقیق هستیم و تمایلی نداریم محل های دقیق دفن این بچه ها را اعلام کنیم. این ها به جامانده اجساد نیستند، بلکه زمانی بچه های زنده بودند.

معمولاً پس از کشف چنین گورهایی، گام بعدی حفر زمین و یافتن شواهد بیشتری است که نشان می دهد در این گورها چیست. گاهی اوقات، اشیاء دیگری نیز در این گورها پیدا می گردد. این کار، به زمان زیادی احتیاج دارد.

این در حالی است که کشف های مشابهی در مدارس شبانه روزی در کانادا انجام شده است. دست کم 4100 کودک، در مدارس شبانه روزی این کشور فوت نموده اند؛ اما کمیسیون مربوط به رسیدگی این موضوع اعلام نموده است شمار تقریبی بچه های که فوت نموده اند، ممکن است بیش از 6000 نفر باشد.

این تحولات می تواند مایه آزار و رنج بعضی افراد باشد؛ بنابراین خط تماس 24 ساعته ما آماده یاری به افراد احتیاجمند است. تحقیقات درباره گورهای منسوب به 40 کودک در بریتیش کلمبیا نیز همچنان ادامه دارد.

310310

منبع: خبرآنلاین

به "کشف 40 گور بی نام در مدرسه ای قدیمی در بریتیش کلمبیا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 40 گور بی نام در مدرسه ای قدیمی در بریتیش کلمبیا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید