کنترل سلامت قلب با یک گردنبند ساده

به گزارش مدرسه مالک اشتر به نقل از نیواطلس، به هم ریختن نظم ضربان قلب به سادگی و بدون معاینات پزشکی ممکن نیست؛ اما با به گردن آویختن یک گردنبند جدید می توان به سرعت از این موضوع مطلع شد.

کنترل سلامت قلب با یک گردنبند ساده

این گردنبند که توسط محققان فنلاندی ساخته شده در درون آویز خود دارای یک الکتروکاردیوگرام است و بهتر است افرادی که با مشکلاتی در دریچه های قلب خود روبرو هستند، به طور مرتب از آن استفاده کنند.

بررسی نظم ضربان قلب با استفاده از یک اپلیکیشن تلفن همراه که به همراه این گردنبند عرضه می شود، ممکن است. همچنین با فشردن آویز این گردن بند بین دو انگشت شست یا بین انگشت شست و پوست سینه و نگهداشتن آن به مدت سی ثانیه دریافت پالس های ضربان قلب ممکن می شود و می توان پی برد آیا ضربان قلب منظم است یا خیر.

اطلاعاتی که از این گردن بند برای اپلیکیشن تلفن همراه ارسال می شود بر روی یک سرور کلود ذخیره می شود و الگوریتم های هوش مصنوعی با تحلیل آن در عرض چند ثانیه از وقوع مشکل احتمالی در قلب مطلع شده و برای کاربر و پزشک وی پیام هشدار می فرستند. این گردنبند با موفقیت بر روی 145 داوطلب آزمایش شده و انتظار می رود در آینده نزدیک برای تجاری سازی آن اقدام شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کنترل سلامت قلب با یک گردنبند ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل سلامت قلب با یک گردنبند ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید