بسکتبال

17 حقیقت جالب درباره تمرین های کششی که باید بدانید

اگر تا به حال در هر گونه ورزشی شرکت نموده باشید به احتمال زیاد مربیتان یک اصل اساسی را به شما یاد داده است اینکه حتما از تمرین های کششی برای گرم کردن ماهیچه های سفت و جلوگیری از آسیب تماشا بهره ببرید. این توصیه یک راه چاره منطقی به نظر می رسد.

7 اردیبهشت 1402

چهره نیکوکار دنیا فناوری درگذشت ، سرانجام زندگی 65 ساله بنیانگذار مایکروسافت

پال الن یکی از چهره های سرشناس دنیا فناوری درگذشت. او بنیانگذار مایکروسافت بود، گرچه اغلب افراد در سراسر دنیا بیل گیتس را به عنوان تنها بنیانگذار مایکروسافت می شناسند، اما پال آلن درست به مقدار بیل گیتس در بنیان نهادن مایکروسافت نقش داشت.

6 دی 1401

لیگ برتر بسکتبال، جدال پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان لغو شد

جدال تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان لغو شد.

11 اسفند 1400

خرید 41 مدل سویشرت پسرانه بسیار شیک با قیمت مناسب

یکی از محصولاتی که این روزها با آمدن فصل سرما مورد استقبال کاربران به خصوص پسرها قرار گرفته سویشرت پسرانه است. امروزه این محصول در طرح ها و رنگ های مختلف در دسترس خریداران است. به همین سبب بر آن شدیم تا در این مطلب شما را با نکاتی مهم در مورد خرید آن آشنا...

27 دی 1400

تکمیل 10 درصد پروژه های نیمه کاره ورزشی گلستان تا انتها سال

خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان گفت: 130 پروژه نیمه کاره ورزشی در استان وجود دارد که تلاش داریم تا سرانجام سال حداکثر 10 درصد آنها را به بهره برداری برسانیم.

29 آبان 1399

لیگ بسکتبال بانوان با 14 تیم قرعه کشی شد، ضرب العجل به 4 تیم

به گزارش خبرنگاران، مراسم قرعه کشی فصل 99 لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور امروز سه شنبه در محل سالن اجتماعات فدراسیون برگزار گردید، در این مراسم با لحاظ شدن تغییر نام تیم شکلی تهران به نوشت افزار کنکو و همچنین ادغام دو تیم ستاره خلیج فارس و خانه بسکتبال...

18 آبان 1399

زمانپور سرمربی بسکتبال بانوان نامی نو شد

خبرنگاران/اصفهان آزاده زمانپور سرمربی تیم ملی سه نفره بانوان ایران، راهنمایی این فصل تیم بسکتبال بانوان نامی نو را بر عهده گرفت.

25 مهر 1399

پیروزی نماینده اراک در هفته هجدهم لیگ دسته اول بسکتبال

خبرنگاران/مرکزی نماینده اراک در هفته هجدهم لیگ دسته اول بسکتبال به پیروزی دست یافت.

29 اسفند 1398

مهماندوست: تکواندوی ایران دیگر بین قدرت های اصلی دنیا نیست، امیدوارم به روزهای اوج برگردیم

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندوی ایران گفت: با شرایط فعلی تکواندکاران ایران، بعید می دانم در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به مدال برسیم.

22 اسفند 1398

نیکخواه بهرامی: مصدومیت جزئی دارم، بازی با پتروشیمی سخت است

کاپیتان تیم مهرام تهران گفت: بازی با تیم پتروشیمی راحت نیست و به دلیل آسیب دیدگی جزئی که دارم، شاید نتوانم در این ملاقات بازی کنم.

20 اسفند 1398