والیبال

استراتژی نیمه پیروز فدراسیون والیبال

فهمیدن اینکه استفاده از یک مربی برای 2 تیم که در فاصله کوتاهی از هم باید در میادین مهم بین المللی به میدان بروند، کار اشتباهی است؛ برای فدراسیون والیبال، گران تمام شد.

27 مهر 1400

غول روسی از چه چیز سعید معروف خوشش نمی آید؟

سال 2006 بود که زوران گائیچ، سرمربی وقت تیم ملی والیبال ایران در راستای سیاست جوان گرایی خود، ترکیب تیم ملی والیبال ایران را دستخوش تحولی کرد که نتیجه آن ظهور ابرستاره ای در والیبال ایران و دنیا شد.

5 دی 1399

تکمیل 10 درصد پروژه های نیمه کاره ورزشی گلستان تا انتها سال

خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان گفت: 130 پروژه نیمه کاره ورزشی در استان وجود دارد که تلاش داریم تا سرانجام سال حداکثر 10 درصد آنها را به بهره برداری برسانیم.

29 آبان 1399

یک ایرانی سرمربی تیم ملی والیبال افغانستان شد

مسئولان فدراسیون والیبال افغانستان در این راستا با یک مربی ایرانی مذاکره کردند و توافقات نهایی هم بین طرفین حاصل شد. به این ترتیب رامین بابایی، مربی جوان و گنبدی والیبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال افغانستان انتخاب شد.

13 فروردین 1399

مهماندوست: تکواندوی ایران دیگر بین قدرت های اصلی دنیا نیست، امیدوارم به روزهای اوج برگردیم

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندوی ایران گفت: با شرایط فعلی تکواندکاران ایران، بعید می دانم در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به مدال برسیم.

22 اسفند 1398

پوریا یلی یک جلسه محروم شد

پشت خط زن تیم والیبال پیکان تهران به دلیل رفتار ناشایست با طرفداران کاله، یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

20 اسفند 1398

پیروزی شهرداری ارومیه برابر سپاهان در اصفهان

خبرنگاران/آذربایجان غربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر، برابر سپاهان اصفهان به پیروزی رسید.

20 اسفند 1398