اوت لت استور، فروش محصولات حراجی در سراسر جهان

به گزارش مدرسه مالک اشتر، اگر تا کنون در سایت های خارجی خصوصا لباس در پی خرید بوده باشید قطعا با کلمه اوت لت استور outlet برخورد نموده اید. این فروشگاه ها در شهرهایی که دارای مرکز خریدهای فراوانی هستند یافت می شوند. با ما همراه باشید تا با فروشگاه های اوت لت آشنا شوید.

اوت لت استور، فروش محصولات حراجی در سراسر جهان

اوت لت استور در واقع به معنای حراجی می باشد. این فروشگاه ها به صورت آنلاین هستند که فراوریات قدیمی تر و فصل گذشته را به صورت مستقیم به خریداران عرضه می نمایند. خرید از این فروشگاه ها بسیار ارزان می باشد و محصولات با تخفیف های بالایی عرضه می شوند. این حراجی ها به دو دسته اوت لت فکتوری و اوت لت استور تقسیم می شوند. اوت لت فکتوری ها معمولا در کنار کارخانه فراوری آن قرار داشته و فقط همان برند کارخانه را به فروش می رسانند. اوت لت استور محصولات های برندهای مختلف را عرضه می نمایند.

اوت لت استور برای اولین بار در دهه 30 و در شرق آمریکا ایجاد شدند. در آن هنگام این فروشگاه ها کالاهای آسیب دیده و مازاد خود را با قیمت پایین تر به کارکنان کارخانه خود می فروختند. با گذشت زمان فروش این محصولات توسعه یافته و به عموم مردم عرضه شد. فروش این محصولات به صورت حراجی برای اولین بار به هارولد آلفوند فراوری نماینده کفش برند دکستر نسبت داده می گردد. در سال 1936 برند مردانه اندسون-لیتل فروشگاهی مستقل از کارخانه خود تاسیس نمود. تا دهه 70 میلادی هدف این فروشگاه ها فروش کالاهای مازاد و آسیب دیده کارخانه بود. سپس در سال 1974 شرکت آمریکایی وی اف کورپوریشین اولین اوت لت استور چند منظوره را افتتاح نمود. این فروشگاه ها روز به روز توسعه یافت و برندهای زیادی از کشورهای اروپایی نیز این کار را انجام دادند.

چرا اوت لت استور؟

اوت لت ها اقدام به فروش محصولات قدیمی و دست دوم خود با قیمت های باورنکردی و استثنایی می نمایند. برند معتبری مانند گپ زمانی که محصولات فصل نو خود را معرفی می نماید، محصولات قدیمی و به اصطلاح از مد افتاده را که در انبار کارخانه وجود دارد به قیمت های فوق العاده ای به علاقه مندان برندشان می فروشند. این کار به نفع آن هاست. زیرا انبار کردن محصولات قدیمی برای آن ها هزینه ای بیشتری به همراه دارد. این خریدها برای افرادی که خیلی به مد روز اهمیت نمی دهند و یا از لحاظ مالی در شرایطی نیستند که محصولات روز برندهای معتبر را خریداری نمایند بسیار مناسب می باشد. زیرا می توانند اجناس با کیفیت خوب را با قیمت بسیار مناسبی دریافت نمایند. در ایران فروشگاه های اوت لت نداریم و متاسفانه افراد ناآگاه این محصولات را با عنوان ترند روز با قیمت های بسیار بالاتری خریداری می نمایند. در صورتی این محصولات در اوت لوت استورها به صورت حراج و با قیمت پایین به فروش می رسد.

منبع: همگردی

به "اوت لت استور، فروش محصولات حراجی در سراسر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوت لت استور، فروش محصولات حراجی در سراسر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید