بر لبه پرتگاه: شگفت انگیزترین هتل ها روی صخره ها ، بخش دوم

به گزارش مدرسه مالک اشتر، در سرتاسر دنیا، هتل های مختلف و متنوعی وجود دارند. بعضی از هتل ها، بر روی صخره ها و در لبه پرتگاه ها قرار گرفته اند. این هتل ها، علاوه بر ارائه امکانات برای اقامت مهمانان، منظره ها زیبا و چشم نوازی نیز ارائه می نمایند.

بر لبه پرتگاه: شگفت انگیزترین هتل ها روی صخره ها ، بخش دوم

در ادامه با ما همراه باشید تا شگفت انگیزترین هتل ها روی صخره ها را به شما معرفی کنیم.

پست رنچ، کالیفرنیا، آمریکا

Post Ranch Inn, California, USA

در پشت این هتل، کوهستان سینت لوسیا قرار گرفته است. این هتل، بر روی مکانی بلند بر روی صخره هایی مشرف به خط ساحلی بسیار زیبا و تماشایی بیگ شور و در نزدیکی پل فایفر کنیون قرار گرفته است. این هتل شامل سی و نه اتاق برای مهمانان خود است. این هتل بعلاوه دارای دو خانه خصوصی است که دارای اجاق های چوبی و حمام آبگرم فضای باز است. این هتل بعلاوه دارای یک رستوران و آبگرم قابل تحسین است.

هتل مونتلیریو روندا، آندالوسیا، اسپانیا

Hotel Montelirio Ronda, Andalucía, Spain

این هتل تاریخی و زیبا در روندا قرار گرفته است. روندا یک شهر سفید رنگ بسیار تماشایی و دلنشین است که در هر دو طرف تنگه ال تاجو در کوهستان آندالوسیا ساخته شده است. هتل مونتلیریو قبلا یک کاخ بوده است که قدمت آن به قرن هفدهم میلادی باز می شود. این هتل درست در لبه پرتگاه قرار گرفته است و چشم انداز بی نظیری نسبت به رودخانه زیر پای خود دارد. ورودی این هتل اندکی حس قدیمی دارد اما مکان این هتل واقع شگفت انگیز است. این هتل در نزدیکی مشهورترین جاذبه گردشگری شهر روندا یعنی پل نو قرار گرفته است. این پل، در بالای این دره عمیق قرار گرفته و منطقه قدیمی شهر را به بخش نسبتا نو آن متصل می نماید.

کلیف هاوس مین، نیو انگلند، آمریکا

Cliff House Maine, New England, USA

هتل کلیف هاوس مین در بالای صخره ای ناهموار به نام صخره بالد هید قرار گرفته است. این هتل، منظره ها زیبای نیو انگلند را به نمایش می گذارد. این هتل دارای تاریخ، چشم انداز به اقیانوس، غذاهای دریایی خوشمزه و اتاق های شیک است. این هتل در سال 1872 میلادی ساخته شده است و برای سال ها، مسافران ساحل جنوبی مین را پذیرا بوده است. امروزه، این هتل بازسازی شده و بیش از هفتاد هکتار مساحت دارد. این هتل بیش از 226 اتاق و سوئیت دارد که هر کدام آنها از داخل تراس های خصوصی خود، دارای منظره های زیبا به اقیانوس اطلس و فانوس دریایی نابل دارند. این مکان بعلاوه دارای یک آبگرم دوست داشتنی و بزرگ است.

کپ روکت، مالورکا

Cap Rocat, Mallorca

کپ روکت در حقیقت، یک قلعه قرن نوزدهمی است که برای دفاع از خلیج پالما بر روی یک صخره ساخته شده است و بزرگترین قلعه نظامی در جزائر بالئاری بوده است. امروزه، کپ روکت یک هتل خاص و نفیس است که در سال 2010 میلادی، از قلعه به هتل تغییر شکل پیدا نموده است. حیاط ها، راهروها، برج و باروها که در درون صخره کنده کاری شده اند، امروزه به سوئیت های تماشایی، رستوران های درخشان و استخرهای زیبا تبدیل شدند.

لس هاتس روچز، لویر ولی، فرانسه

Les Hautes Roches, Loire Valley, France

هتل لس هاتس روچز در درون یک صخره کلسیمی در ساحل رودخانه لویر ساخته شده است. این هتل دارای دوازده هتل - غار منحصربه فرد است. این مکان قبلا در اختیار مارموتیر ابی بوده است و در قرن هفده میلادی، راهبان از آن استفاده می کردند. این هتل شامل سیستم از غارها است که از اتاق های رهبانی به اتاق های مجلل تبدیل شدند که به طرز زیبایی نور پردازی شده و با اثاثیه مرغوب تزئین شدند. درست در جلوی این صخره، یک کاخ قرن هیجدهمی واقع شده است که دارای دو اتاق مهمان، رستوران و بار است.

لویننیک، کورنوال، انگلیس

Lewinnick Lodge, Cornwall, UK

هتل لویننیک در بالای صخره ها در پنتایر هدلند در جنوب غربی جهت ساحلی قرار گرفته است. این هتل، چشم انداز بی نظیری نسبت به ساحل شمال کورنوال دارد. این هتل دارای اتاقی هایی با پنجره های بزرگ و دکوراسیونی معاصر است. تراس این هتل در لبه پرتگاه قرار گرفته است و در آنجا می توان از غذا و نوشیدنی های متنوع لذت برد.

هتل پورتو روسا، لیگوریا، ایتالیا

Hotel Porto Roca, Liguria, Italy

هتل پورتو روسا در شهر قدیمی مونتروسو قرار گرفته است. شما می توانید در استخرهای صخره ای این هتل به شنا مشغول شوید و به تماشای پهلو گرفتن قایق ها در خلیج بنشینید. هتل پورتو روسا، هتلی تاریخی است و شامل چهل و سه اتاق است. این هتل، برترین مکان برای اقامت در این روستای زیبا و خارق العاده به شمار می رود.

یوناکی ایولری، کاپادوکیه، ترکیه

Yunak Evleri, Cappadocia, Turkey

هتل یوناکی ایولری در درون منظره ها صخره ای و فرازمینی کاپادوکیه کشور ترکیه قرار گرفته است. این هتل مجلل دارای چهل و شش اتاق است که در درون شش غار باستانی قرار گرفته اند. این شش غار در قرن پنجم و ششم میلادی با زحمت بسیار در درون این صخره کوهستانی کنده کاری شده است. این غارها با راهروها و پلکان های سنگی به یکدیگر متصل هستند و تمام اتاق ها، دارای ایوان خصوصی هستند و دکوراسیون آنها نیز به سبک عثمانی است. در بالای صخره نیز رستورانی واقع شده است که قبلا یک کاخ یونانی قرن نوزدهمی بوده است.

منبع: فوت و فن / loveexploring.com

به "بر لبه پرتگاه: شگفت انگیزترین هتل ها روی صخره ها ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بر لبه پرتگاه: شگفت انگیزترین هتل ها روی صخره ها ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید