مسافران لاکچری در دبی چگونه از سفر لذت می برند؟

به گزارش مدرسه مالک اشتر، به محض سر برآوردن آسمان خراش ها و افتتاح مراکز سرگرمیی و مال های بزرگ، مسافران ثروتمند از سراسر دنیا به این شهر سرازیر شدند. این روزها دبی نام خود را به عنوان یک مقصد لوکس گردشگری در دنیا تثبیت نموده و هر روز با خبرهای تازه مسافران و علاقه مندان حوزه گردشگری را شگفت زده می نماید. در میان مسافران لاکچری در دبی همه جور آدمی از همه جای دنیا دیده می گردد. اگر پول تان از پارو بالا می رود و دوست دارید هم سطح ثروتمندان دنیا سرگرمی و سیاحت کنید، این یادداشت خوراک خودتان است، می توانید بلیط دبی را از خبرنگاران تهیه نمایید. اگر هم پول تان از پارو بالا نمی رود، مثل نویسنده این یادداشت از وصف و تصویرش لذت ببرید که از قدیم گفته اند: وصف العیش، نصف العیش!

مسافران لاکچری در دبی چگونه از سفر لذت می برند؟

سیاحت با قایق سرگرمییِ شخصی

یک کشتی شخصیِ سفید خوشگل، یک یخچال پر از نوشیدنی و خوراکی های خوشمزه و یک کاپیتان خنده رو آماده اند شما را به سفری در آب های فیروزه ای خلیج فارس ببرند. درست همان شکلی که توی فیلم ها و سریال ها دیده اید! یک کشتی شخصی را با کاپیتان اجاره کنید. در خط ساحلی سیاحت کنید، برج العرب و جاذبه های دیدنی دبی را از روی آب دیدن کنید، گاهی تنی به آب بزنید و آفتاب بگیرید. هر وقت هم خسته شدید صرفا در سایه کابین دراز بکشید و برای خنک شدن نوشیدنی سرد بنوشید و چیزکی بخورید. این سرگرمی دریایی بسیاری از ثروتمندان سراسر جهان است.

دیدنی مسابقه در میدان اسب دوانی

مسابقه اسب دوانی دبی با جایزه یک میلیون دلاری یکی از جاذبه های دبی است که سالانه علاقه مندان این ورزش را از سراسر جهان دور هم جمع می نماید. پاویون دیدنگران این مسابقه برای خودش یک سالن مد و زیبایی است. حضور دیدنگران ثروتمند از سراسر جهان در حالی که لباس های طراحان بزرگ مد را به تن دارند، به خودی خود مجذوب نماینده است، حالا حساب کنید قرار است با همه این ها مسابقه اسب های زیبای عربی را در حال تاخت دیدنی کنید، برنده و بازنده را هم حدس بزنید، به تان لحظه به لحظه فینگرفود و نوشیدنی های گران قیمت تعارف نمایند و از مصاحبت بانوان زیبا و شیک پوش استفاده کنید. انگار آدم با پای خودش رفته باشد توی فیلم ها!

بستنی با روکش طلا

گران قیمت ترین بستنی جهان در بستنی فروشی اسکوپی پارلور (Scoopi Parlour) در خیابان ساحل جمیرا سرو می گردد. طعم این بستنی درخشانِ خوشمزه برگرفته از ترکیب وانیل ماداگاسکار و زعفران ایرانی و تکه هایی از ترافل ایتالیایی است که با ورقه های طلای 24عیار تزیین شده و در پیاله های ورساچه اصل سرو می گردد. 3000 درهم برای یک اسکوپ بستنی! خب حتما با این جزئیات درخشان و لاکچری خوشمزه می گردد.

اقامتگاه سلطنتی

هتل برج العرب در ساحل خلیج فارس از نمادهای شهر دبی و یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین هتل های 7ستاره جهان است. این هتل به جای اتاق فقط سوئیت های دوبلکس دارد که کوچکترین شان 169 مترمربع است. بزرگ ترین سوئیت، سوئیت سلطنتی است که 780 مترمربع مساحت دارد. قیمت هر سوئیت برای یک شب اقامت، بین 1500 تا 15هزاردلار است. اما هزینه یک شب اقامت در سوئیت سلطنتی 28هزاردلار است. تمام سوئیت ها کتابخانه و آسانسور اختصاصی دارند. معماری سوئیت سلطنتی در طبقه بیست و پنجم هتل برج العرب طرحی تلفیقی از هنر معماری شرق و غرب است. در همه جای این سوئیت و جابه جای سوئیت های دیگر طلای 24عیار به کار برده اند. مهمانان این هتل با هلی کوپتر از فرودگاه به هتل منتقل می شوند و خلاصه خیلی خفن و زرق وبرقی و طلایی است.

ماساژ با طلای 24عیار

بله، باز هم طلا! اعراب حاشیه خلیج فارس علاقه شدیدی به طلا و زرق وبرق دارند و هر چیز لوکسی در دبی ببینید حتما باید در خودش طلا داشته باشد. در مسافرت اولین چیزی که بعد از رسیدن خستگی آدم را در می نماید، دوش گرفتن است. ثروتمندان راه های خفن تری برای برطرف خستگی دارند. اگر احیاناً شما هم از دسته کسانی هستید که پول تان از پارو بالا می رود، حتما در دبی سری به اسپاهای لاکچری جمیرا بزنید. در یکی از گران ترین اسپاهای جهان برای بهبود پوست صورت و لایه برداری یک ماسک صورت از طلای 24عیار بگیرید. به غیر از این با حمام عربی، ماساژ بدن، لوسیون شیر و عصاره گل سرخ و یک ناهار لاکچری حاوی خاویار و… حسابی خستگی از تن تان درمی رود. هزینه این برطرف خستگیِ لاکچری چیزی حدود 25000درهم می گردد.

شامِ مرتفعِ به یادماندنی

بعد از آن همه سختی و مرارتی که آدم در تور کشتی سرگرمیی شخصی و لایه برداری پوست با ورق طلای 24عیار می کشد! حتما ضروری است یک شام خاطره انگیز در یکی از برترین رستوران های جهان بخورد. دبی چیزی که زیاد دارد انواع و اقسام رستوران لاکچری و مشهور است. رستورانِ دارای ستاره میشلین، رستوران آوانگاردِ عجیب وغریب، رستوران با سبک وسیاق کلاسیکِ اشرافی و خلاصه هرچیز که فکرش را بکنید هست. اما یک جایی هست که شام خوردن در آن هم خیلی خاص است و هم خیلی گران تر از حد تصور؛ شام اختصاصی روی باند فرود هلی کوپتر در پشت بام برج العرب. در ارتفاع چندصدمتری از سطح زمین، با منظره 360درجه و پیش خدمت هایی که با یک بشکن اوامرتان را اجرا می نمایند.

گشت اختصاصی با هلی کوپتر بر فراز شهر

برخی وقت ها دیدنی جاذبه های یک شهر روی زمین آدم را راضی نمی نماید و نگاه از بالا به زمین حال دیگری دارد. دست اندرکاران گردشگری در دبی زحمت این را هم کشیده اند. حدود 1000درهم می پردازید و یک راهنمای شخصی شما را سوار هلی کوپتر می نماید و در آسمان شهر می چرخاند و اگر دوست داشته باشید می توانید در کنار خلبانِ مجرب، خلبانیِ هلی کوپتر را هم تجربه کنید و خلاصه خیلی تجربه ی بچه مایه داری و لوکسی است و با عکس هایش تا مدت ها می توانید پز بدهید.

بالن سواری رمانتیک

اگر از هیجان زیاد و سروصدای هلی کوپتر خوش تان نمی آید، برای گردش و سیاحت در آسمان راه بهتر و آرام تری هم هست: بالن سواری. خیلی هم تجربه دونفره و رمانتیک و شاعرانه ای است. از فراز جاذبه های شهر و شن های طلایی می گذرید و با دیدنی غروب خورشید یک حس وحال تاریخی را هم تجربه می کنید. همه چیز از راهنمای شخصی و راننده بالن و خورد و خوراک و نوشیدنی هم مهیاست.

استخدام مشاور خرید شخصی

برای بسیاری از آدم ها خرید کردن جزو جدایی ناپذیر سفر است. ثروتمندان سراسر جهان برای استراحت یا قرارهای کاری به دبی سفر می نمایند و خب خرید هم می نمایند. دبی بیشتر از 60 مرکز خرید بزرگ و رنگارنگ دارد که برندهای لاکچری و مطرح جهان در آن ها فروشگاه دارند. اگر فکر می کنید یک مسافرِ خیلی مرفه و ثروتمند که شب ها در سوییت طلاکاری شده می خوابد، راه می افتد تک تک این فروشگاه ها را زیر پا می گذارد، سخت در اشتباهید. اول این که کاتالوگ آخرین محصولات این برندها همواره در دسترس مایه دارهای بسیار مایه دار است. اما در دبی شما می توانید یک مشاور حرفه ایِ خرید استخدام کنید. این مشاورها از محتوای فروشگاه تمام برندها و آخرین محصولات شان باخبرند و علاوه بر آن یک استایلیست حرفه ای هم هستند. مثلا به شما می گویند اگر فلان لباس را با فلان ساعت یا کیف وکفش ست کنید بهتر است. خلاصه سر از کار همه برندها درمی آورند و حسابی به کارشان مسلط اند.

بازی گلف در یکی از برترین زمین های گلف جهان

دبی به یکی از مراکز رو به رشد گلف در جهان تبدیل شده است و برگزارنماینده مسابقات قهرمانی بین المللی است. زمین های گلف امارات در همه زمینه ها بالاترین استانداردها را دارند. اولین زمین چمن گلف خاورمیانه با 18 سوراخ در کنار گران ترین پیست اسب دوانی جهان، جای خیلی خوبی است که در آن از بازی گلف و معاشرت با دیگران لذت ببرید.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور

به "مسافران لاکچری در دبی چگونه از سفر لذت می برند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران لاکچری در دبی چگونه از سفر لذت می برند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید