جایگاه های سی ان جی فارس تاییدیه استاندارد را دارند

به گزارش مدرسه مالک اشتر، معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس گفت: همه جایگاه های سی ان جی استان تاییدیه ایمنی وتست مخازن را از اداره استاندارد دریافت کردند.

جایگاه های سی ان جی فارس تاییدیه استاندارد را دارند

محسن شمس الدینی از استاندار سازی 100 درصدی جایگاه های سی ان جی استان در راستای توسعه صنعت سی ان جی در استان اطلاع داد و گفت: در حال حاضر 130 باب جایگاه فعال و براساس استاندارد های لازم در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

معاون فنی و عملیاتی منطقه فارس با بیان این موضوع که سهم استان فارس از مصرف گاز سی ان جی کشور بیش از 6 درصد است گفت: استاندارد سازی جایگاه های سی ان جی از اولویت های منطقه است وبا هماهنگی اداره استاندارد استان تا به امروز تمامی جایگاه های منطقه تاییده ایمنی و تست مخازن ذخیره سازی را دریافت نموده اند.

او با اشاره به این موضوع که روزانه بیش از یکصد و 50 هزار خودرو در استان از گازسی ان جی استفاده می نمایند گفت: به منظور سوخت رسانی ایمن و ارائه خدمات مطلوبتر به مردم اخذ تاییدیه استاندارد برای جایگاه های سی ان جی از الزامات اصلی است.

شمس الدینی، پایش دوره ای جایگاه ها به وسیله کارشناسان اداره استاندارد و منطقه، آموزش اپراتور ها وکارکنان، ارتقاء سطح کمی و کیفی جایگاه ها را از جمله اقدامات منطقه در راستای کنترل ونظارت بر جایگاه برشمرد و گفت: میانگین مصرف روزانه گاز سی ان جی در استان را یک میلیون 550 هزار متر مکعب است.

این مقام مسئول گفت: اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی وتاکسی های اینترنتی، تغییر الگوی مصرف، جایگزینی گاز سی ان جی بجای سوخت های فسیلی در سبد سوخت خانوار ها، فراهم کردن شرایط برای جذب سرمایه گذار واستفاده توان بخش خصوصی برای احداث جایگا ه های سی ان جی از جمله اقدامات این شرکت در راستای توسعه صنعت سی ان جی در فارس است.

مدرسه مالک اشتر فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جایگاه های سی ان جی فارس تاییدیه استاندارد را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه های سی ان جی فارس تاییدیه استاندارد را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید