خبرنگاران خوزستان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) محزون و سوگوار است

به گزارش مدرسه مالک اشتر، اهواز- خبرنگاران - مردم دوستدار و ارادتمند اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خوزستان در شب شهادت مظلومانه و غریبانه حضرت فاطمه زهرا(س) به سوگواری و عزاداری پرداختند.

خبرنگاران خوزستان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) محزون و سوگوار است

گزارش خبرنگار مدرسه مالک اشتر از مناطق مختلف شهری و روستایی خوزستان حاکی است مساجد ، حسینیه ها ، میادین ، خیابان ها ، کوچه ها و سردرمنازل آراسته به پارچه ها و بیرق های سیاه است.

در بسیاری از مساجد کلانشهر اهواز نیز سوگواران شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با برپایی مراسم روضه خوانی و در فضایی از غم و اندوه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری در غم آسمانی شدن ام الائمه حضرت صدیقه کبری(س) به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

مناطق مرری و روستایی استان نیز در سالروز شهادت مظلومانه حضرت سیاه و عزادار است. ساکنان عرب غرب خوزستان نیز در ایام حزن انگیز فاطمیه با برپایی موکب های عزاداری ، آیین های عزاداری برپا کردند.

بسیاری از منازل نیز با برپایی روضه در غم سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرای مرضیه(س) به سوگواری پرداختند.

مراسم عزاداری حرم مطهر حضرت علی ابن مهزیار اهواز(ع) در شب شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) بقاع متبرکه کلانشهر اهواز نیز برگزار گردید.

مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) امروز یکشنبه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مناطق مختلف خوزستان برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خوزستان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) محزون و سوگوار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خوزستان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) محزون و سوگوار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید