شرکت فراوری کننده حشیش به دنبال تغییر نام استادیوم نوکمپ

به گزارش مدرسه مالک اشتر، کمپانی فراوری حشیش مایک تایسون امیدوار است در مزایده حق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ، ورزشگاه خانگی باشگاه بارسلونا پیروز گردد.

شرکت فراوری کننده حشیش به دنبال تغییر نام استادیوم نوکمپ

باشگاه بارسلونا در هفته جاری گفت امتیاز نامگذاری ورزشگاه نوکمپ در فصل 21-2020 را به فروش می گذارد و عواید اقتصادی حاصل از آن را وقف مبارزه با ویروس کرونا خواهد نمود. اکنون قهرمان سابق دسته وزن بوکس جهان امید دارد که بتواند گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید و نام شرکت خود را روی آن بگذارد.

این شرکت که در زمینه فراوری حشیش و مشتقات آن برای مصارف غذایی و پزشکی فعالیت دارد، تنها یکی از چندین شرکت و موسسه بزرگی است که انتظار می رود برای خرید امتیاز نامگذاری ورزشگاه نوکمپ پیشنهاد های خود را ارائه نمایند.

آلکی دیوید، مالک شرکت سوئیس ایکس که شریک تجاری تایسون محسوب می گردد به بی بی سی اسپورت گفت: نوکمپ ورزشگاه فوق العاده ای است. ایده تبلیغ برای شرکت مان با گذاشتن نام آن روی چنین ورزشگاهی حیرت آور است. ما از مدتی پیش به دنبال راهی بودیم که بتوانیم چنین کاری انجام دهیم. شرکت ما یک شرکت فراوری حشیش است و از آنجایی هم که اسپانیا جزو کشور های باسابقه اتحادیه اروپا و جزو پیشگامان آزاداندیشی در حرکت به سمت قانونی سازی است، خب طبیعتاً این ایده به ذهن مان خطور کرد که برای دریافت امتیاز نامگذاری ورزشگاه نوکمپ دست به کار شویم.

آیا دیوید در پاسخ به این سؤال که گذاشتن نام یک شرکت فراوری حشیش روی ورزشگاه بارسلونا نمی تواند به به اعتبار این تیم لطمه بزند، گفت: این را باید دید. جهان بر عقاید مختلف پایدار است. این یک فرصت خوب است که من سرسختانه به دنبال استفاده از آن هستم. الان یک لحظه تاریخی در ورزش است که ما را هم به برنامه های مان خواهد رساند. در ابتدای هفته تماس هایی برقرار شده و من کاملاً اطمینان دارم که ما می توانیم با باشگاه بارسلونا قرارداد ببنیدم. سوئیس ایکس نوکمپ نام جالبی برای ورزشگاه خواهد شد. این اسم در حال حاضر گزینه مورد نظر من است.

منبع: فرارو

به "شرکت فراوری کننده حشیش به دنبال تغییر نام استادیوم نوکمپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت فراوری کننده حشیش به دنبال تغییر نام استادیوم نوکمپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید