فورد اسکیپ 2023 با کابینی مدرن تر معرفی گردید

به گزارش مدرسه مالک اشتر، فورد اسکیپ (Escape) در اروپا و سایر بازارهای جهانی خودرو به نام کوگا شناخته می گردد. نسل چهارم فورد اسکیپ در پاییز سال 2019 روانه بازارهای جهانی شد و اکنون این خودروساز آمریکایی مدل فیس لیفت این کراس اوور مالی را کاربران معرفی نموده است. فورد اسکیپ 2023 از چراغ های اصلی متفاوتی نسبت به قبل بهره می برد که در تریم ST این چراغ ها از طریق یک نوار LED به یک دیگر وصل شده اند. شرکت فورد تریم ST اسکیپ 2023 را به عنوان لوکس ترین و مجذوب کننده ترین تریم این خودروی نو روانه بازار خواهد نمود که از لحاظ ظاهری تفاوت هایی با دیگر تریم های این خودرو دارد.

فورد اسکیپ 2023 با کابینی مدرن تر معرفی گردید

مدیر طراحی شرکت فورد یعنی آمکو لینارتز طی مصاحبه ای اعلام نموده که بسیاری از مشتریان به کراس ­اورهای جعبه ­ای شکل با ظاهر خشن علاقه ندارند و به همین علت بوده که اسکیپ 2023، فرم کلی خود را حفظ نموده و استایلی آفرودی ندارد. این شرکت جهت اعمال تغییرات ظاهری این خودرو از رویکرد محتاطانه ای استفاده نموده که این تغییرات شامل نصب چراغ های LED تازه در جلو با طراحی تازه برای تمامی تریم های این خودروی تازه است. بعلاوه مدل ST لاین فورد اسکیپ 2023 در تریم Elite به صورت استاندارد و در تریم Select به صورت آپشنال از رینگ های 19 اینجی بهره می برند که جذابیت های این خودروی تازه را دوچندان نموده اند.

درون کابین فورد اسکیپ 2023 شاهد تغییرات بسیار چشمگیرتری نسبت به ظاهر بیرونی آن هستیم؛ جایی که سیستم مالتی مدیا و تفریح این کراس اوور به رابط کاربری SYNC 4 تغییر پیدا نموده که اپل کار پلی و اندروید اتو را در اختیار مشتریان این خودرو قرار می دهد و برای آن ها به روزرسانی های متعددی نیز عرضه خواهد شد. تغییر بسیار واضح تری که نگاه هواداران را به خود جلب نموده، نمایشگر بسیار بزرگ 13.2 اینچی فورد اسکیپ 2023 است که در کنار صفحه نمایش پشت آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی روی داشبورد این خودرو به چشم می خورد.

مشتریان فورد اسکیپ 2023 بسته به مدل انتخابی قادرند از تجهیزات ایمنی پیشرفته ای نظیر کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و شروع مجدد حرکت، دوربین دید 360 درجه، سنسورهای پارک عقب، ترمز اضطراری پیشگیری کننده از برخورد جلو و کمکی فرمان و کمکی تنظیم کننده سرعت بهره ببرند. بعلاوه آن ها می توانند با پرداخت مبلغ اضافه، سیستم Co-Pilot 360 را برای این کراس اوور مالی سفارش دهند و به صورت یکپارچه سیستم Intersection 2.0 هم با آن ارائه می گردد که ریسک برخورد و تصادف با خودرو و عابرین پیاده را در زمان گردش به چپ و راست بسیار کمتر خواهد نمود.

از دیگر امکانات پیشرفته این خودرو می توان به دستیار تشخیص نقطه کور تازه اشاره نمود که علاوه بر چراغ هشدار در آینه جانبی فرمان خودرو را می لرزاند تا راننده از خطرهای احتمالی پیش رو مطلع گردد. خودروی تازه فورد از پیشرانه 1.5 لیتری اکوبوست بهره می برد که قادر به فراوری 180 اسب بخار قدرت است. باید اشاره کنیم که این نیروی فراوریی به صورت استاندارد به چرخ های جلو منتقل می گردد و به صورت آپشنال امکان سفارش آن به صورت تمام چرخ محرک هم وجود دارد. مدل هیبرید و دیفرانسیل-عقب این خودرو هم قابل سفارش است که می تواند با یکبار شارژ مسافتی در حدود 880 کیلومتر را طی کند.

تریم ST لاین فورد اسکیپ 2023 از سوی دیگر، از موتور 2 لیتری اکوبوست بهره می برد که قادر به فراوری 250 اسب بخار قدرت بوده و به صورت استاندارد دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک است. فورد اسکیپ 2023 در مدل پلاگین هیبریدی با پیشرانه 2.5 لیتری بنزین­ سوز، موتور برقی و گیربکس CVT عرضه شده که 210 اسب ­بخار قدرت را به چرخ های جلو منتقل می نماید. این خودرو در حالت تمام برقی می تواند مسافتی در حدود 55 کیلومتر را تحت سیکل EPA طی کند. بعلاوه پک باتری پلاگین هیبریدی این خودرو در عرض 10 تا 11 ساعت شارژ با یک شارژر 110 ولتی سطح 1 به طور کامل شارژ می گردد. در صورت بهره گیری از شارژر سطح 2 با خروجی 240 ولتی، طی سه و نیم ساعت می توان پک باتری این خودرو را شارژ کرد.

در نهایت باید به قیمت این خودروی تازه فورد اشاره کنیم که تریم پایه فورد اسکیپ 2023 با قیمت 28,995 دلار، تریم Active 30,340دلار، تریم ST-Line با قیمت 31,335 دلار، تریم ST-Line Select با قیمت 35,535 دلار، تریم Platinum با قیمت 337,460 دلار، تریم ST-Line Elite با قیمت 39,955 دلار و مدل پلاگین هیبریدی با قیمت 39,995 دلار برای سفارش در وب سایت این شرکت در دسترس است. عرضه فورد اسکیپ 2023 از اوایل سال آینده شروع خواهد شد.

منبع: Motor 1

منبع: دیجیکالا مگ

به "فورد اسکیپ 2023 با کابینی مدرن تر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورد اسکیپ 2023 با کابینی مدرن تر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید