جدیدترین فیلم های سال 2021 که ارزش تماشاکردن دارند

به گزارش مدرسه مالک اشتر، سال 2021 به نیمه خود رسیده است و تعدادی از عناوین سینمایی موردانتظار این سال به دست طرفداران سینما رسیده است. با دنبال شدن فرایند واکسیناسیون در ایالات متحده آمریکا، بزرگترین بازار سینما در دنیا، شرایط برای بازگشت طرفداران هنر هفتم به سالن های سینما فراهم شده و با وجود همه محدودیت ها، سینما به راستا همیشگی اش ادامه می دهد و فیلم های مهمی در سال 2021 از راه رسیده اند که ارزش تماشاکردن دارند.

جدیدترین فیلم های سال 2021 که ارزش تماشاکردن دارند

در ادامه با تازهترین فیلم های 2021 که ارزش تماشاکردن دارند، آشنا می شوید. فیلم هایی که هر سلیقه و ژانری را پوشش می دهند.

Old | قدیمی

نمره منتقدان: 50 از 100

فیلم قدیمی براساس رمان قلعه شن نوشته پیر اسکار لوی و فردریک پیترز ساخته شده و ام نایت شیامالان وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه نمایندگی این فیلم را برعهده داشته است. ام نایت شیامالان یکی از برترین کارگردانان آثار هیجان انگیز، علمی تخیلی و ترسناک در هالیوود است که در سال 2021 با فیلم قدیمی به سینما بازگشت اما به نظر می رسد منتقدان چندان از فیلم تازه او استقبال ننموده اند. قدیمی در شرایطی مشابه با سایر آثار ام نایت شیامالان اسمی هیجان انگیز و فرق دارد ولی کیفیت لازم ندارد. با این حال هنوز هم اسمی مجذوب نماینده از یک کارگردان صاحب سبک است.

خلاصه داستان: گای و پریسکا زوج متاهلی هستند که به همراه فرزندان کوچک خود یعنی ترنت و مادوکس به اسم آخرین تعطیلات خانواده پیش از طلاق پدر و مادرشان به یک استراحتگاه گرمسیری سفر می نمایند. آن ها به توصیه مدیر استراحتگاه از یک ساحل خلوت بازدید می نمایند اما در این ساحل چالش عظیمی در برابر آن ها دیده می گردد.

Jungle Cruise | سفر جنگلی

نمره منتقدان: 63 از 100

اگر دیزنی قدرتمندترین استودیوی سینمایی حال حاضر دنیا نباشد، بدون هیچ و شک تردیدی تاثیرگذارترین استودیوی هنر هفتم لقب می گیرد. به همین علت آن ها قدرت خاصی در ایده پردازی دارند. ایده اصلی فیلم سفر جنگلی از بخشی از پارک های تفریحی دیزنی گرفته شده و یک داستان فانتری و هیجان انگیز را روایت می نماید. سفر جنگلی یکی از موردانتظارترین فیلم های سال 2020 بود که به علت شیوع ویروس کرونا با یک سال تاخیر به سالن های سینما رسید و خیلی سریع نسخه با کیفیت آن هم منتشر شد. دواین جانسون و امیلی بلانت بازیگران اصلی این فیلم مجذوب نماینده هستند که هم منتقدان آن را پسندیده اند و هم تماشاگران از آن استقبال نموده اند.

خلاصه داستان: فرانک به همراه لیلی و برادرش مک گرگور راهی یک ماموریت مجذوب نماینده می شوند. آن ها باید یک درخت جادویی که قدرت های شفابخشی دارد را پیدا نمایند اما در این ماجراجویی باید با حیوانات وحشی روبرو شوند و رقیب آلمانی شان را هم شکست دهند.

Free Guy | مرد آزاد

نمره منتقدان: 82 از 100

فیلم مرد آزاد می تواند یکی از مجذوب نماینده ترین فیلم های سال 2021 به ویژه برای طرفداران بازی های ویدیویی و کامپیوتری باشد. فیلم مرد آزاد روی طناب باریکی میان دنیای سینما و دنیای بازی های ویدیویی حرکت می نماید و قرار است یک داستان بسیار متفاوت و مدرن را به تصویر بکشد. مانند بسیاری از فیلم هایی که در سال 2021 از راه رسیده اند، این فیلم هم قرار بود سال گذشته اکران گردد اما به علت شیوع ویروس کرونا با یک سال تاخیر اکران شد و خیلی سریع نسخه با کیفیت آن هم از راه رسید.

خلاصه داستان: یک کارمند بانک متوجه می گردد در حقیقت یک شخصیت عادی در یک بازی کامپیوتری است؛ اما این بازی کامپیوتری به زودی تعطیل می گردد. بنابراین او همه کوششش را می نماید تا مانع نابودی دنیای مجذوب نمایندهش گردد. آیا این کوشش ها فایده ای هم دارد؟

The Suicide Squad | جوخه انتحار

نمره منتقدان: 91 از 100

سیاست نادرست استودیوی برادران وارنر و انتشارات دی سی در فیلم جوخه انتحار که در سال 2016 منتشر شد به اوج خودش رسید. این فیلم بدون این که هیچ تعریف و روایتی از بسیاری از شخصیت های کتاب های دی سی داشته باشد، آن ها را وارد جریان اصلی داستان کرد و این اشتباه عظیم به بدترین شکل ممکن به تصویر کشیده شد. این فیلم که به کارگردانی دیوید آیر ساخته شده بود بازیگران محبوبی مانند ویل اسمیت، مارگو رابی و جرد لتو را در اختیار داشت اما در نهایت در رسیدن به یک روایت حتی قابل قبول هم ناامیدنماینده بود. بنابراین دی سی و برادران وارنر تصمیم گرفتند برای بازسازی آن با جیمز گان توافق نمایند.

بازسازی فیلم جوخه انتحار مدتی پیش اکران شد. این فیلم مجذوب نماینده به اعتقاد بسیاری از منتقدان برترین فیلمی است که در دنیا سینمایی دی سی ساخته شده و به شکل مجذوب نمایندهی خیره نماینده به نظر می رسد. تعدادی از بازیگران فیلم قبلی از جمله مارگو رابی در این فیلم هنرنمایی نموده اند. جان سینا، سیلوستر استالونه، ادریس البا و پیت دیویدسن بازیگران تازه این فیلم هستند.

در این زمینه بخوانید:

تازهترین فیلم های 2021 که ارزش تماشاکردن دارند

برترین فیلم هایی که براساس داستان های واقعی ساخته شده اند

برترین فیلم هایی که براساس کتاب های استفن کینگ ساخته شده اند

خلاصه داستان: اعضای گروه جوخه انتحار یک ماموریت سخت و غیرممکن را برعهده گرفته اند. آن ها باید با درهم شکستن یک آزمایشگاه دوران نازی در برابر افراد شروری که قصد نابودکردن دنیا را دارند، ایستادگی نمایند.

Pig | خوک

نمره منتقدان: 96 از 100

نیکلاس کیج در سال های اخیر در فیلم های متعددی هنرنمایی نموده که یکی پس از دیگری به عناوین ارزشمند و مجذوب نمایندهی تبدیل شده اند. بنابراین انتظار می رفت که خوک هم اسم مجذوب نمایندهی باشد. این فیلم که حتی در فهرست موردانتظارترین فیلم های سال هم حضور نداشت ناگهان از راه رسید و منتقدان را شوکه کرد، تماشاگران را تحت تاثیر قرار داد و به یکی از برترین فیلم های سال تبدیل شد. به نظر می رسد خوک از همین حالا نام خودش را به اسم یکی از برترین فیلم های سال ثبت نموده و قطعا ارزش تماشاکردن را دارد.

خلاصه داستان: یک سرآشپز که از زندگی شهری و روزمرگی خسته شده به طبیعت پناه برده و در جنگل های اورگان زندگی می نماید. او که یک خوک را به اسم صمیمی ترین دوست خودش در طبیعت پیدا نموده از زندگی در کنار او خشنود است. اما وقتی این خوک ناپدید می گردد، سرآشپز مجبور می گردد به شهر بازگردد.

منبع: ایرنا زندگی

به "جدیدترین فیلم های سال 2021 که ارزش تماشاکردن دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین فیلم های سال 2021 که ارزش تماشاکردن دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید