قفل در را بدون تعویض هوشمند کنید

به گزارش مدرسه مالک اشتر، ایسنا نوشت: یک قفل هوشمند که در نمایشگاه فناوری CES 2023 معرفی شده، کنترل گر صوتی و حسگر اثرانگشت را به قفل های معمول موجود اضافه می نماید.

قفل در را بدون تعویض هوشمند کنید

به نظر می رسد شرکت Lockly با آخرین محصول خود با نام Flex Touch Pro به فکر اجاره نشین ها بوده است. برخلاف بسیاری از قفل های هوشمند سنتی، این قفل احتیاجی به نصب یک قفل تازه ندارد و کنترل کننده های صوتی و یک حسگر اثرانگشت را به قفل موجود بر درب ورودی خانه شما اضافه می نماید.

قفل هوشمند Flex Touch Pro در جریان نمایشگاه CES 2023 معرفی گردید و قرار است در سه ماهه اول سال 2023 با قیمت 230 دلار عرضه گردد. طراحی مقاوم و ویژگی های بیومتریک چشمگیر آن می تواند آن را به گزینه ای مجذوب کننده هم برای اجاره نشین ها و هم برای مالکان خانه تبدیل کند. این محصول دارای سه قاب منحصر به فرد است که تقریباً برای بیشتر قفل ها مناسب باشد و از وای فای برای دسترسی از راه دور پشتیبانی می نماید و به کاربر این امکان را می دهد که بدون توجه به جایی که هست شرایط درب خانه خود را آنالیز کند.

در حالی که کنترل گر صدا و حسگر اثر انگشت ویژگی های مجذوب کننده مهمی هستند اما باید اعلام نمود که Flex Touch Pro را می توان با دستیارهای صوتی گوگل (Google)، الکسا (Amazon Alexa) یا اپلیکیشن Lockly نیز کنترل کرد. باتری این دستگاه تا 9 ماه دوام دارد.

Lockly بعلاوه قفل Access Touch Pro را معرفی نموده است که بسیاری از ویژگی های آن مشابه Flex Touch Pro است، اما جایگزین کاملی برای قفل های معمولی موجود است. این قفل نیز در سه ماهه اول سال 2023 عرضه خواهد شد، اما قیمت آن کمی بیشتر و 250 دلار است. درست مانند Flex، کنترل گرهای صوتی و حسگر اثرانگشت در آن واقع شده است و فناوری آن به کاربر این امکان را می دهد که به جای احتیاج به نصب مجدد کل قفل به سادگی کلید خود را تعویض کند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "قفل در را بدون تعویض هوشمند کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قفل در را بدون تعویض هوشمند کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید