همایشها و نمایشگاه ها

ارائه دستاوردهای 63 شرکت دانش بنیان در حوزه صنایع غذایی

به گزارش خبرنگاران، سیاوش ملکی فر در رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی که امروز 9 خرداد در محل این صندوق برگزار گشت، اظهار کرد: امروز شاهد فعالیت 8 هزار و 500 شرکت دانش بنیان در استان های مخالف هستیم. فروش این شرکت ها در سال 1401 به بیش از 435 هزار میلیارد تومان...

11 خرداد 1402

قفل در را بدون تعویض هوشمند کنید

ایسنا نوشت: یک قفل هوشمند که در نمایشگاه فناوری CES 2023 معرفی شده، کنترل گر صوتی و حسگر اثرانگشت را به قفل های معمول موجود اضافه می نماید.

22 دی 1401

کاموا های بانوی 88 ساله در دنیای هنر غوغا کرد

شیلا هیکس یکی از بزرگترین هنرمندان حوزه هنر پارچه است که مدت ها به مطالعه روش ها و فرهنگ های باستانی پرداخته است. او برای ارتقاء مهارتش در بافندگی، مجسمه سازی و چیدمان و چندین هنر دیگر به قاره های مختلف سفر کرد.

19 آذر 1401

علت باورنکردنی برای خودخواهی آدمها بر اساس نتایج یک پژوهش علمی معتبر!

نتایج تحقیقات تازه نشان می دهد که نه تنها شب زنده داری بلکه بی خوابی های شبانه افراد را خودخواه می نماید و حس نوع دوستی آنها را کاهش می دهد.

6 شهریور 1401

اختتامیه جشنواره یکصد چهارشنبه برگزار خواهد شد

اختتامیه جشنواره برترین های صد سال ورزش ایران با حضور مدیران سازمان صداوسیما، مدیران ارشد ورزش و بزرگان ورزش کشور، روز چهارشنبه در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

14 تیر 1401

سازمان جنگل ها: چالش ریزگردها به شهرهای شمالی هم رسید

رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: باعث تاسف است که چاه های غیرمجاز از چاه های مجاز بیشتر است، در بیش از 90 درصد از عرصه کشور فرونشست 30 درصدی داریم.

13 تیر 1401

برگزاری گردشگری سلامت خردادماه در گنبد کاووس

نخستین کنفرانس نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت طبیعت گردی و طبیعت درمانی بسکی 24 الی 27 خرداد 1401 در گنبد کاووس استان گلستان برگزار می شود.

19 خرداد 1401

عدالت در تحقیق، محور اصلی داوری مقالات جشنواره علوم پزشکی رازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دومین نشست هیات اجرایی بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با موضوع آنالیز نتایج داوری کمیته های تخصصی برگزار و بر عدالت در تحقیق به عنوان محور اصلی داوری ها تاکید...

15 خرداد 1401

آغاز خوش برنامه لغو ویزای روسیه

آخرین خبرها از لغو ویزا سفر گردشگران ایرانی به روسیهاوایل بهمن سال گذشته با حضور حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه موافقت نامه ای به امضا رسید که در جریان آن، فرایند صدور ویزا برای شهروندان ایرانی و روس نباید بیشتر از...

29 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به اوبراسترایش در اتریش

راهنمای مسافرتی به اوبراسترایش | Travel Guide To Oberösterreichاستان اوبراسترایش یا اُبااستارایش چهارمین استان بزرگی کشور اتریش محسوب می گردد و مرکز استان آن شهر لینز (لینتس) می باشد. استان اوبراسترایش در کنار منطقه دیدنی و رویایی هال اشتات قرار گرفته است و یکی از...

14 اردیبهشت 1401

سال آبی 1400، 1399، خشک ترین سال آبی در 53 سال گذشته بود

نشست تخصصی فرونشست زمین در اصفهان با حضور استادان دانشگاه ها و کارشناسان برگزار و در آن بر اهمیت مدیریت آب در کاهش و مهار فرونشست زمین در اصفهان تأکید شد.

19 فروردین 1401

روابط عمومی بیمه ایران عنوان روابط عمومی برتر را از آن خود کرد

خبرگزاری خبرنگاران- روابط عمومی بیمه ایران در هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هجدهمین دوره جشنواره بهترین های روابط عمومی ایران، عنوان های روابط عمومی برتر در دو بخش ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی بحران را از آن خود کرد.

4 اسفند 1400

برگزاری جشنواره گردشگری تهران قدیم

جشنواره گردشگری تهران قدیم از 15 تیر به مدت 70 روز در بوستان پلیس برگزار می شود.

1 اسفند 1400

طرح های ایمنی در برابر کرونا دوباره فعال می شوند

مقامات با اعلام بازگشت به کلاس درس، به کسب و کارها دستور می دهند تا طرح های ایمنی کرونا را دوباره فعال نمایند.

21 بهمن 1400

دو هتل سه و پنج ستاره در آذربایجان غربی افتتاح شد

دو هتل پنج و سه ستاره در ارومیه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.

4 بهمن 1400

رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای ترکمنستانی در آستانه نشست سران اکو

امیرعبداللهیان و همتای ترکمنستانی در آستانه نشست سران اکو در عشق آباد تلفنی مصاحبه کردند.

1 بهمن 1400

کنترل ایمنی غذا به روش هسپ

امروزه صنایع غذایی بخش زیادی از تهیه غذای مصرفی مردم را به عهده دارند. با توجه به اینکه این غذاها به اندازه زیاد فراوری و در سطح وسیعی مصرف می شوند، می توانند منبع مهمی در ایجاد بیماری های ناشی از غذا باشند که مسمومیت ها بخشی از آن بیماری هاست. در جهان...

31 شهریور 1400

تعطیلی بازار تهران یک هفته دیگر تمدید شد

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه تعطیلی بازار عظیم تهران و اصناف قرار گرفته در گروه های شغلی دو، سه و چهار تمدید شده است، گفت: اصناف نامبرده از شنبه 4 اردیبهشت تا آدینه 10 اردیبهشت ماه اجازه فعالیت ندارند.

23 خرداد 1400

واکنش اردوغان به اظهارات بایدن درباره پوتین خبرنگاران

رئیس جمهور ترکیه، اظهارات توهین آمیز اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره رئیس جممهور روسیه را غیرقابل قبول دانست.

1 اردیبهشت 1400

آغاز به کار هفتمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در دانشگاه تبریز خبرنگاران

رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز از آغاز به کار هفتمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون مدت دو روز به صورت مجازی در این دانشگاه تبریز آغاز بکار کرد.

20 فروردین 1400
تعداد: (44)