قیمت خودروی سایپا شاهین در بازار و کارخانه به چقدر رسید؟

به گزارش مدرسه مالک اشتر، قیمت خودروی سایپا شاهین بدون تغییر نسبت به روز معاملاتی پنجشنبه روی عدد 365 میلیون تومان ایستاد. این توقف قیمت در شرایطی اتفاق افتاده است که شاهین در روز چهارشنبه 15 تیرماه به قیمت 370 میلیون تومان رسیده بود. حالا هم با یک کاهش 5 میلیون تومانی روبرو شده است.

قیمت خودروی سایپا شاهین در بازار و کارخانه به چقدر رسید؟

به گزارش مدرسه مالک اشتر، نکته قابل توجه اینجا است که خودروی سایپا شاهین در روز معاملاتی شنبه، یازده خرداد ماه با قیمت 380 میلون تومان خرید و فروش می شد و اکنون با گذشت هفت روز محصول پرچمدار این شرکت، افت ده میلیون تومانی را به ثبت رسانده است. این افت قیمت در سی روز گذشته نیز به حدود 20 میلیون تومان می رسد.

18 تیرماه سال گذشته نیز شاهین قیمتی در محدوده 380 میلیون تومان داشت، اما در آخرین روز معاملاتی سال 1400، یک افت قیمت 40 میلیون تومانی را تجربه کرد و در ابتدای فروردین ماه حدود 4 میلیون تومان اش را جبران کرد.

در خصوص اختلاف قیمت بازار و کارخانه این خودرو نیز، شرکت سایپا در حال حاضر شاهین را با قیمت 344 میلیون و 580 هزار تومان به فروش می رساند. این عدد به ما نشان می دهد که اختلاف نسبت به سایر محصولات این شرکت زیاد نیست و در حدود 20 میلیون تومان است.

منبع: فرارو

به "قیمت خودروی سایپا شاهین در بازار و کارخانه به چقدر رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودروی سایپا شاهین در بازار و کارخانه به چقدر رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید