مهمان نوازی ایرانی تکنیکی برای جذب جهانگرد هاست

به گزارش مدرسه مالک اشتر، مدیرعامل کانون جهان گردی و اتومبیل رانی گفت: گردشگر ها نحوه میزبانی و مردم نوازی ایرانیان را دوست دارند و همین امر برای ما جنبه تبلیغاتی دارد که باید از این پنانسیل برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

مهمان نوازی ایرانی تکنیکی برای جذب جهانگرد هاست

به گزارش مدرسه مالک اشتر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، حسین اربابی مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی در برنامه صبح و گفتگو گفت: اقتصاد گردشگری واژه جدیدی است که از چند سال قبل در اقتصاد ما مطرح شد و گزارش های بانک مرکزی و سازمان دنیای گردشگری همه گویای این است که این اقتصاد نقش کلیدی در حوزه کل اقتصاد هر کشور بازی می کند.

اربابی با ابراز امیدواری ازاینکه در ایران مجموعه حاکمیت و مردم بیش از پیش به نقش این اقتصاد پی ببرند، اضافه کرد: با همکاری تمامی نهادها باید برای این موضوع برنامه ریزی بهتری انجام صورت گیرد که این اقتصاد بتواند جایگاه خودش را پیدا کند.

مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی با اذعان به تاثیر مثبت مهربانی و میزبانی شایسته بر جذب دنیاگرد ، گفت: صفت مهربانی در غرب و کشورهای پیشرفته ناشی از درون و وجود افراد نیست گرچه مهربانی هم دارند؛ اما مهربانی آنها عمدتاً تکنیکال و برای جلب رضایت است. در حقیقت این مهربانی و لبخند به آنها آموزش داده شده که متاسفانه این آموزش ها در ایران ضعیف است.

اربابی ادامه داد: در ایران مهربانی مردم یک ویژگی ذاتی و منحصر به فرد است؛ ما هنوز با تکنولوژی و فناوری آمیخته نشده ایم، بنابراین آنچه که در زندگی روزمره ما جریان دارد جریان احساسات است و این احساسات که ریشه عمیقی هم در مشرق زمین دارد باعث شده مهربانی ها ذاتی باشند.

او اظهار کرد: دنیاگرد های خارجی نحوه میزبانی و مردم نوازی مردم ایران را دوست دارند و همین می تواند برای ما جنبه تبلیغاتی داشته باشد.

مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی درباره اقدامات برای گسترش مهربانی در این حوزه گفت: سایت ویزیت ایران به عنوان یک سایت حاکمیتی با زبان انگلیسی فعال است و ما در این سایت در تلاشیم که ایران را با زبان بین المللی به دنیا معرفی کنیم و البته دستگاه های دیگر هم باید به اقتصاد گردشگری ایمان بیاورند و همکاری های خود را در این زمینه چند برابر کنند.

منبع: میراث آریا

به "مهمان نوازی ایرانی تکنیکی برای جذب جهانگرد هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمان نوازی ایرانی تکنیکی برای جذب جهانگرد هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید