نیکخواه بهرامی: مصدومیت جزئی دارم، بازی با پتروشیمی سخت است

به گزارش مدرسه مالک اشتر، کاپیتان تیم مهرام تهران گفت: بازی با تیم پتروشیمی راحت نیست و به دلیل آسیب دیدگی جزئی که دارم، شاید نتوانم در این ملاقات بازی کنم.

نیکخواه بهرامی: مصدومیت جزئی دارم، بازی با پتروشیمی سخت است

به گزارش مدرسه مالک اشتر، در حساس ترین بازی از هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، دو تیم مدعی مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام عصر امروز در سالن بسکتبال آزادی تهران مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. بازی رفت این دو تیم با شوت لحظات انتهای کاپیتان صمد نیکخواه بهرامی و نتیجه 76 - 74 به سود مهرامی ها انتها یافت.

صمد نیکخواه بهرامی در گفت و گو با مدرسه مالک اشتر، درباره بازی حساس این دو تیم در دور برگشت لیگ شرح داد: تیم پتروشیمی از جمله تیم های خوب لیگ برتر است که بسیار سازمان یافته بازی می نماید و قطعا بازی سختی مقابل آن ها خواهیم داشت. بازی رفت دو تیم نیز بسیار نزدیک و سخت بود ولی به هر حال با برد ما به انتها رسید.

او همچنین با اشاره به مصدومیت جزئی خود توضیح داد: مسلما هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین خواهند شد و نمی توان بازی را ساده در نظر گرفت. شخصا آسیب دیده هستم و شاید نتوانم بازی کنم، اما شناخت کافی از تیم حریف داریم و سعی می کنیم با شرایط خوبی مقابل آنها وارد زمین شویم.

کاپیتان تیم مهرام تهران در خصوص نحوه قضاوت های داوری لیگ بعد از اعتراضاتش شرح داد: به نظرم خیلی زود است که در خصوص تغییر کیفیت داوری ها بعد از نقدها انجام شده صحبت کنیم، اما در خصوص مسائلی که خودم به آن ها اعتراض داشتم و بحث رفتار داورها با بازیکنان صاحب نام را مطرح نموده بودم، انصافا تا حد امکان شرایط بهتر شده است. وقتی بدی ها را می گویم باید خوبی ها را نیز در نظر داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط می توان گفت داوری ها در لیگ به سود هیچ تیم خاصی نیست و انتقادها صرفا برای حاشیه سازی است؟ اظهار کرد: باشگاه مهرام هیچگاه قصد دامن زدن به حواشی را ندارد و ما از جمله تیم هایی هستیم که ضرر زیادی از اشتباهات داوری دیده ایم. این که بخواهیم فیلم اشتباهات را در فضای مجازی منتشر کنیم تنها باعث حواشی می گردد و باشگاه مهرام با توجه به سبقه خوب خود قصد چنین کاری را ندارد.

او اضافه کرد: مطمئنا تیم ما آسیب زیادی از داوری ها دیده و ویدئوهای کمی هم از اشتباهات نداریم، اما همانطور که گفتم قصد انتشار آن ها را نداریم که بهتر است سایر تیم ها هم به این موضوع توجه نمایند. فکر نمی کنم داوری ها تا به این جای فصل به سود تیم مهرام بوده باشد و امیدوارم دیگر شاهد چنین صحبت هایی نباشیم.

کاپیتان تیم ملی ایران در خصوص شرایط تیم باشگاهی خود برای بازی مقابل پتروشیمی گفت: تیم ما نفرات جوان و باتجربه دارد که همین موضوع باعث فراز و نشیب های زیادی هم شده است. آسیب دیدگی ها نیز برای بازیکنان اصلی ما پیش آمد که در این فراز و نشیب ها بی تاثیر نبودند. با توجه به بضاعتی که داریم و انتظاراتی که جامعه بسکتبال از تیم بزرگ مهرام دارند، فراتر از انتظار ظاهر شده ایم چون نام مهرام بزرگ است، سعی می کنیم فرایند خوبی را در ادامه فصل نیز داشته باشیم.

او در انتها در خصوص پیش بینی خود از نتیجه بازی گفت: تنها می توانم بگویم بازی بسیار سختی را مقابل تیم پتروشیمی خواهیم داشت، اما سعی می کنیم نتیجه این ملاقات را به سود خود رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نیکخواه بهرامی: مصدومیت جزئی دارم، بازی با پتروشیمی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکخواه بهرامی: مصدومیت جزئی دارم، بازی با پتروشیمی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید