هسته زردآلو را دور نریزید

به گزارش مدرسه مالک اشتر، از نظر متخصصان تغذیه، خواص هسته زردآلو شبیه خواص بادام درختی است و به همان میزان مغذی و دارای مواد معدنی مفید برای بدن است.

هسته زردآلو را دور نریزید

به گزارش برنا، مزیت ها و خواص هسته زردآلو عبارتند از:

هسته زردآلو علاوه بر استفاده عطر و طعم آن به صورت خام و یا همراه با غذا، به عنوان یک روغن مرغوب برای پخت و پز و بعلاوه فراوری لوازم آرایشی استفاده می گردد.

خواص هسته زردآلو برای درمان ورم مفاصل

خاصیت ضد التهابی هسته زردآلو، این دانه را یک درمان ایده عال برای درمان آرتروز معرفی نموده است، اگر این دانه به طور منظم مصرف گردد، درد و تورم در منطقه ها آسیب دیده را کاهش می دهد، برای دریافت نتایج بهتر برای درمان در مفاصل، این دانه در وعده های غذایی خود بهره ببرید.

فواید هسته زردآلو برای فشارخون

هسته زردآلو به علت داشتن ویتامین B، علاوه بر درمان سرطان، برای حفظ سطح فشار خون و نگه داشتن حد طبیعی آن موثر است. اگر از فشار خون بالا رنج می برید، هسته زردآلو به علت منبع غنی از ویتامین B ، برای درمان شما بسیار مناسب است. این دانه در کاهش فشار خون و بیماری های دیگر مربوط به خون نیز یاری فراوان می نماید.

هسته زردآلو برای سرماخوردگی و آنفولانزا

اگه مایل به افزایش قدرت ایمنی بدن خود هستید، هسته زردآلو را به طور منظم مصرف کنید، هسته زردآلو می تواند باعث قوی شدن سیستم ایمنی بدن و مبارزه با عفونت برای درمان بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا گردد.

تاثیر هسته زردآلو در تسکین درد

با توجه به مطالعاتی که بر روی هسته زردآلو اجرا شده است این دانه دارای خواص و اثر بخشی تسکین طبیعی درد را دارد. هسته زردآلو یک را حل فوق العاده برای درمان آرتروز است، این دانه ها برای تسکین درد و بعلاوه کاهش علائم و نشانه های افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید مفید هستند. علاوه بر اینها برای کاهش درد افراد مبتلا به سرطان نیز کاربرد دارند.

فواید هسته زردآلو برای پوست

روغن هسته زردآلو برای فراوری تعدادی از لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوصا در عرصه مراقبت از پوست استفاده می گردد. با ترکیب این روغن با شکر، می توانید یک کرم لایه بردار برای پوست فراوری کنید، این ترکیب برای از بین بردن پوسته و سلول های مرده پوست و بعلاوه درخشان کنندگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: فرارو

به "هسته زردآلو را دور نریزید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هسته زردآلو را دور نریزید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید