کلوپ: اتلتیکو مادرید قدرت آنفیلد را حس خواهد نمود

به گزارش مدرسه مالک اشتر، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که این تیم می تواند در بازی برگشت و در استادیوم خانگی خود شرایط را برابر اتلتیکو مادرید تغییر دهد.

کلوپ: اتلتیکو مادرید قدرت آنفیلد را حس خواهد نمود

به گزارش گروه ورزشی مدرسه مالک اشتر، لیورپول شب گذشته به استادیومی برگشت که فینال رقابت های لیگ قهرمانان فصل گذشته را در آن برگزار نموده و جام قهرمانی را بالای سر برده بود. اما این بار نتوانست در این استادیوم به پیروزی برسد و سومین شکست فصل خود را برابر اتلتیکو مادرید پذیرا شد. کلوپ در کنفرانس خبری پس از بازی به مدرسه مالک اشتر گفت: من مسئله ای با نتیجه ندارم. جدیت بازی دقیقا چیزی بود که باید باشد. ما در یک سوم حریف به آن ها فشار آوردیم، اما نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و شانس های خوب به اندازه کافی نداشتیم.

ما شانس هایی داشتیم، اما کافی نبود، اما این موضوع طبیعی است. حضور در یک بازی مانند این پیشرفت می خواهد. ما پیش از این نیز بازی هایی از این دست را تجربه نموده بودیم. کمی تمرکزمان را از دست دادیم و سپس حریف گل دوم را زد، اما امشب اینطور نشد. بین دو نیمه با یک گل عقب بودیم، اما تسلیم نشدیم و حالا هم تسلیم نخواهیم شد. بازی برگشت در یک استادیوم متفاوت که استادیوم خودمان است برگزار می گردد. آن بازی متفاوت است و اتلتیکو قدرت آنفیلد را حس خواهد نمود. این چیزی است که ما دنبال آن هستیم. من صورت های خرسند طرفداران اتلتیکو مادرید را دیدم و فهمیدم که این پیروزی بزرگی برای آن ها بود، اما هنوز چیزی تمام نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلوپ: اتلتیکو مادرید قدرت آنفیلد را حس خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: اتلتیکو مادرید قدرت آنفیلد را حس خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید