اخبار مجلس

ماجرای تغییر سوله مدیریت بحران تهران به بوفه چیست؟ ، ادعای عضو شورا: سوله ها را در روزنامه رسمی حراج کردند ، چمران: حراج کردن سوله ها را نمی پذیریم

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران درباره تغییر کاربری سوله های مدیریت بحران و تبدیل آن به بوفه توضیحاتی ارائه داد.

21 اسفند 1401

خودروهای منطقه ها آزاد و ویژه مالی پلاک می شوند

نمایندگان مجلس در مصوبه ای به وزارت صمت مجوز دادند که نسبت به پلاک ملی خودرو های منطقه ها آزاد و ویژه مالی اقدام کند.

14 اسفند 1401

آنالیز موضوعات کلان استانی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی

استاندار خراسان جنوبی گفت: در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی باید موضوعات کلان استان مورد آنالیز قرار گیرد تا شاهد حل و فصل آن باشیم.

28 آبان 1401

کدام خودروها مجوز واردات می گیرند؟

به گزارش خبرنگاران، کدام خودروها مجوز ورود به کشور را گرفتند؟

5 اردیبهشت 1401

شرط تعطیل نشدن اصناف در شب عید کرونایی

اتاق اصناف ایران در این اطلاعیه با اشاره به رکود و آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی های اجباری از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا طی دو سال گذشته، اعلام نموده که این بار ستاد ملی کرونا قرار است به شرط تزریق سه دوز واکسن کرونا و ثبت نام واحد های صنفی...

29 فروردین 1401

سال آبی 1400، 1399، خشک ترین سال آبی در 53 سال گذشته بود

نشست تخصصی فرونشست زمین در اصفهان با حضور استادان دانشگاه ها و کارشناسان برگزار و در آن بر اهمیت مدیریت آب در کاهش و مهار فرونشست زمین در اصفهان تأکید شد.

19 فروردین 1401

رئیس شورای نظارت بر صداوسیما انتخاب شد

عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما گفت: محمدحسین صفار هرندی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای نظارت بر صداوسیما انتخاب شد.

9 اسفند 1400

گام های رو به جلوی دولت برای اصلاح ساختار بودجه

یک کارشناس مالی می گوید: اقدامات بودجه ای دولت نو، اقداماتی اصلاحی و چند گام رو به جلو است.

12 بهمن 1400

آبان پرنوسان بورس تهران

پرونده بورس تهران در دومین ماه از فصل پاییز در حالی بسته شد که نماگر اصلی بازار سهام با افت 4/ 3 درصدی، چهارمین افت ماهانه در سال 1400 را رقم زد. نماگر هم وزن نیز شرایط بهتری نداشت و 5/ 3 درصد کاهش ارتفاع داد. آبان ماه برای بورس تهران پرنوسان بود و سهامداران...

11 دی 1400

در اقتصاد دچار سوگلی پروری هستیم

چهل و یکمین نشست هیات نمایندگان با حضور رئیس، اعضای هیات رئیسه، دبیر کل و معاونت امور استان ها و تشکل های اتاق ایران برگزار شد.

9 آذر 1400

مصوبه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای برگزاری مزایده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با مصوبه امروز هیأت مدیره باشگاه، مزایده برای انتخاب کارگزار نو در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

26 مهر 1400

قالیباف: اگر خبرنگاران نبودند، شفاف سازی و اصلاحات هم نبود

رئیس مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار و سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی را تبریک گفت.

25 مرداد 1400

آمریکا در پی مالیات گرفتن از ارزهای دیجیتالی؟

وزیر خزانه داری آمریکا شخصا در حال لابی با قانون گذاران در رابطه با وضع قانون مالیاتی رمزارزها است.

23 مرداد 1400

هفته ای یک میلیون و 800 دز واکسن کرونا وارد می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمود واعظی، در پاسخ به پرسشی درباره فراوری واکسن و واردات آن از یک سو و کندبودن فرایند واکسیناسیون، اعلام کرد: زحماتی که کادر درمان و وزارت بهداشت را با یک اتفاق زیر سوال نبرید. همان گروهی که مداوا می نماید همان هم تزریق می نماید....

30 تیر 1400

ضرر در هتل ها جا خوش کرد

هرساله در روزهای پایانی سال سفرهای نوروزی اوج می گیرد و اغلب استان ها شرایط حضور و اقامت برای گردشگران را فراهم می سازند اما نوروز 1399 متفاوت تر از سال های گذشته بوده و استان های مختلف کشور باهدف حفظ جان شهروندان و مسافران و همچنین جلوگیری از انتشار بیشتر...

12 اردیبهشت 1400

پرسپولیس از مهاجم بی انضباط شکایت کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با ارائه اسناد و مدارک مرتبط، از آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و پیشین سرخپوشان به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرد.

19 فروردین 1400

شوراهای حل اختلاف تخصصی تر می شود

نمایندگان مجلس با تصویب 3 ماده از لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف، ساختار و تشکیلات مرکز و شورا را در این لایحه تعیین کردند.

1 اسفند 1399

آیین نامه استخدام قهرمانان ابلاغ نشده است، پیگیر بودجه ویژه هستیم

به گزارش خبرنگاران، محمد تابع دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک امروز نشست خبری برگزار کرد تا در خصوص آخرین اقدامات و برنامه های این کمیته به خصوص در رابطه با بازی های پارالمپیک شرح دهد.

16 بهمن 1399

رای فیفا در خصوص پرونده استراماچونی قابل برگشت است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، متن اطلاعیه باشگاه استقلال در مورد پرونده استراماچونی به توضیح زیر است:

21 آذر 1399

خبرنگاران انتظار طرح های عقلانی از مجلس

تهران- خبرنگاران- در یادداشت روزنامه ایران آمده است: ارائه طرح هایی از سوی مجلس که هدف آن کمک به معیشت مردم است اگر بدون در نظر دریافت منابع مالی مطرح شود نه تنها کمک کننده نیست بلکه منجر به ایجاد توقعات و انتظاراتی می شود که خود علاوه بر احساس بدبینی...

7 آذر 1399
تعداد: (29)