راهنمای سفر

راهنمای سفر به اوبراسترایش در اتریش

راهنمای مسافرتی به اوبراسترایش | Travel Guide To Oberösterreichاستان اوبراسترایش یا اُبااستارایش چهارمین استان بزرگی کشور اتریش محسوب می گردد و مرکز استان آن شهر لینز (لینتس) می باشد. استان اوبراسترایش در کنار منطقه دیدنی و رویایی هال اشتات قرار گرفته است و یکی از...

14 اردیبهشت 1401

10 سوئیت گران قیمت سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

به تازگی مجله معروف Elite Traveler ده سوئیت گرانقیمت سال 2018 را معرفی کرد. سوئیت هایی با امکاناتی جالب توجه که اقامتی رویایی را به مهمانان خود هدیه می دهند.

2 اسفند 1400

راهنمای سفر به برمودا

برمودا زیبا، همواره آفتابی، مکانی آرام و متاسفانه گران است که شاید برای هر گردشگری مناسب نباشد. تفرجگاه ها و هتل های این جزیره اغلب مملو از جمعیت هستند و این خود گواهی بر مجذوب کننده بودن برمودا است. اگر از نظر اقتصادی مسئله ای نداشته باشید می توانید...

18 بهمن 1400

جهت مایا کجاست؟

تمدن مایا را چقدر می شناسید؟ نام این قوم بزرگ و باستانی، ساختمان های بزرگ هرمی شکل و جنگگل های مرطوب را در فکر تداعی می نماید. اگر مایلید به جای مانده این تمدن بزرگ را ببینید این سفرنامه را تا آخر بخوانید.

4 بهمن 1400

پارک رودکی دوشنبه؛ بوستان تفریحی و تاریخی تاجیکستان ، عکس

یکی ازین افراد رودکی نام دارد که نام او آوازه شرق و غرب است. به دلیل ارزشی که این شاعر والا مقام دارد، کشور تاجیکستان بوستانی خوش آب و هوا به نام پارک رودکی تاسیس کرده که امروزه به یکی از توریستی ترین جاهای دوشنبه (مرکز تاجیکستان) تبدیل شده است.

11 مرداد 1400

کرونا ، فرار آمریکایی ها از اروپا؛ بلیط هواپیما 20 هزار دلار

اوج دریافت بیماری کرونا در اروپا باعث تعجیل مسافران برای خروج از این قاره شده است. اکنون سخن از بلیط های 20 هزار دلاری برای پروازهای فوری است.

12 اردیبهشت 1399