راهنمای سفر به اوبراسترایش در اتریش

به گزارش مدرسه مالک اشتر، راهنمای مسافرتی به اوبراسترایش | Travel Guide To Oberösterreich

استان اوبراسترایش یا اُبااستارایش چهارمین استان بزرگی کشور اتریش محسوب می گردد و مرکز استان آن شهر لینز (لینتس) می باشد. استان اوبراسترایش در کنار منطقه دیدنی و رویایی هال اشتات قرار گرفته است و یکی از مقاصد جهانگردی در این کشور به شمار می رود؛ از جمله دلایل جذب جهانگرد در این منطقه وجود جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی است که در آن وجود دارد. نکته ای که ضروری است بدانید این است که نسبت به دیگر شهرهای اروپایی هزینه سفر به استان اوبراسترایش به مراتب بالاست. اما مثل هر مقصد دیگری قبل از سفر احتیاج است تا اطلاعاتی درباره شرایط اقامت و بعلاوه غذاها و هزینه های مربوط به غذا و حمل و نقل درباره این شهر داشته باشید، بعلاوه بدانید که برای گشت و گذار در استان باید به کجاها سفر کنید. از همین رو خبرنگاران در راهنمای سفر به اوبراسترایش اقدام به جمع آوری چنین اطلاعاتی برای شما کرده است؛ با ما در سفر به اوبراسترایش در اتریش همراه باشید.

راهنمای سفر به اوبراسترایش در اتریش

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند

موقعیت جغرافیایی | اطلاعات ضروری | اقامت در اوبراسترایش | هزینه خورد و خوراک | حمل و نقل در اوبراسترایش | جاذبه های اوبراسترایش | بایدها و نبایدها در اوبراسترایش

موقعیت جغرافیایی استان اوبراسترایش

از لحاظ جغرافیایی استان اوبراسترایش در شمال کشور اتریش و بر روی کرانه رود دانوب نیز نهاده شده است. مرکز استان اوبراسترایش شهر لینتز است که در شمال شرقی آن نهاده شده و بعلاوه ضروری است بدانید که این استان یکی از 9 استان کشور اتریش می باشد و درون آن سه شهر مهم به نام های Linz، Steyr و Wels نیز نهاده شده است. مطابق با آمار سرشماری که در سال 2016 اجرا شده استان اوبراسترایش حدود یک میلیون چهارصد هزار نفر جمعیت دارد.

اطلاعات کلی شهر اوبراسترایش در اتریش

آب و هوای شهر اوبراسترایش

با توجه به شرایط جغرافیایی که کشور اوبراسترایش داراست و نهاده شدن آن در شمال این کشور میانگین دمای هوا بسیار متغیر است و در نیمی از سال هوای این شهر خنک می باشد و نیمی دیگر از سال احتمال بارش برف یا باران نیز وجود دارد. استان اوبراسترایش در بین ماه های جولای، آگوست و ژوئن نیز گرم است و به طور کلی در اواسط ماه جولای نیز در گرمترین شرایط خود نهاده شده است. در این مدت درجه حرارت هوا به طور میانگین در حدود 27 درجه سانتی گراد نیز متغیر است. در هنگام شب درجه حرارت هوا نیز به ندرت به پایین تر از 16 درجه سانتی گراد می رسد.

اقامت در شهر اوبراسترایش

به منظور اقامت در استان اوبراسترایش در کشور اتریش بهتر است که به وسیله آژانس های مسافرتی محل اقامتتان را معین کنید و سپس به سمت آن حرکت کنید، اما اگر هم رزرو نکردید و به اوبراسترایش رفتید نیازی به نگرانی نیست چرا که می توانید در بسیاری از هتل ها و هاستل هایی که در این استان وجود دارد نیز اقامت داشته باشید و خیالتان هم از امکانات موجود در آن ها راحت باشد. بعلاوه می توانید از سرویس کوچ سرفینگ جهت اقامت در این شهر بهره ببرید و با یکی از اهالی اوبراسترایش همراه شوید تا به طور کلی از هزینه های مربوط به اقامتتان کاسته شود.

گفتنی است که آژانس مسافرتی مدرسه مالک اشتر در بیشتر نقاط جهان دارای امکان رزرو هتل است و بعلاوه شما می توانید قبل از رزرو با مشاوران این مجموعه که به طور 24 ساعته آماده ارائه مشاوره هستند جهت انتخاب هتل مورد نظرتان مشورت نمایید. در ادامه راهنمای سفر به اوبراسترایش همراه ما باشید.

هزینه خورد و خوراک در اوبراسترایش

در ادامه راهنمای سفر به اوبراسترایش به حدودی از قیمت غذا در این کشور بر اساس سایت Numbeo اشاره خواهیم کرد.

برای یک وعده غذا در یک رستوران مقرون به صرفه قیمت باید هزینه 12 یورو را بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوران میانه باید 60 یورو پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در اوبراسترایش به نسبت مقرون به صرفه تر است و مبلغ 7 یورو می باشد.

برای تهیه آب معدنی 2 یورو و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن 3 یورو بپردازید.

چند مورد از غذاهای محبوب اوبراسترایش

تورته زاخا :(Sachertorte) نوعی کیک شکلاتی که در میان آن لایه ای نازک از مربای زردآلو قرار می دهند و معمولا آن را با خامه فرم می دهند.

گولاش یا گویاش :(Goulash) غذایی شبیه به سوپ یا خوراک است و مواد تشکیل دهنده آن گوشت گوساله، پاپریکا و مقداری سس گوجه فرنگی است.

شنیتسل وینی :(Wiener Schnitzel) این غذا یکی از قدیمی ترین غذاهای اتریش بوده و ترکیبی از گوشت کوبیده و آرد و تخم مرغ است.

سوسیس وینی :(Wiener Würstel) سوسیس وینی یکی از غذاهای پرطرفدار خیابانی در استان اوبراسترایش است. در بیشتر خیابان های این شهر می توانید آن را پیدا کنید.

هزینه حمل و نقل در شهر اوبراسترایش

هزینه بلیط تک سفره 2 یورو

هزینه بلیط ماهانه 43 یورو

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 5 یورو و به ازای هر یک کیلومتر 1.70 یورو به مبلغ اضافه می شود. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 30 یورو باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 1.14 یورو

جاذبه های گردشگری اوبراسترایش

  • قلعه لینزر | Linzer Schloss

در کنار رود دانوب قلعه ای به نام لینزر نهاده شده است که قدمت آن به قرن ها پیش برمی شود و مطابق با شواهد موجود این قلعه متعلق به قرن نهم میلادی بوده است. ساختار فعلی قلعه لینزر از قرن شانزدهم است که در حال حاضر نیز به جای مانده است و جالبه که بدانید در قرن هجدهم میلادی به علت آتش سوزی که در این بنا رخ داد مجدد مورد بازسازی نهاده شد.

آدرس: Schlossberg 1, 4020 Linz, Austria

  • مرکز آرس الکترونیک | Ars Electronica Center

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اوبراسترایش که در راهنمای سفر به اوبراسترایش می خواهیم به آن اشاره کنیم مرکز آرس الکترونیک است که در سال 1996 در این استان ساخته شد و در کنار رود دانوب نیز نهاده شده است. این مکان در یکی از مراکز الکترونیکی مهم در زمینه های تکنولوژی، رسانه ای و صنعت و هنر به شمار می رود.

آدرس: Ars-Electronica-Straße 1, 4040 Linz, Austria

  • دریاچه هال اشتات | The Hallstätter See

یک دریاچه کوهستانی به نام هال اشتات در منطقه ای رویایی به همین نام وجود دارد که بازدید از آن می تواند روحتان را حسابی جلا دهد. این دریاچه مساحتی حدود 8 کیلومتر دارد و عمق آن به 125 متر می رسد. تلفیق این دریاچه با درختان و کوه هایی که در منطقه هال اشتات نهاده شده است سبب شده تا منظره بی نظیر و رویایی پدید بیاید. چندین روستا از جمله روستای هال اشتات، روستای اوبرترون و روستای استیگ در ساحل این دریاچه واقع شده اند که هرکدام خود جاذبه ای زیبا و ارزشمند به شمار می فرایند. اگر تنها یک منطقه در اتریش باشد که باید حتما آن را ببینید، بی شک این ناحیه خواهد بود.

  • موزه هنر لنتوس | Lentos Art Museum

از دیگر جاذبه های گردگشری ابراسترایش در کشور اتریش موزه هنر لنتوس است که در کنار رود دانوب نهاده شده است و در سال 2003 نیز افتتاح شد. این موزه یکی از مهمترین گالری های هنری در اتریش به شمار می رود. علاوه بر مجموعه های هنری مربوط به قرن های نوزدهم و بعلاوه شاهکارهای مدرنیسم کلاسیک، خود بنای موزه هم یک اثر هنری محسوب می شود این خاص بودن در هنگام شب جلوه ای بیشتری دارد.

آدرس: Ernst-Koref-Promenade 1, 4020 Linz, Austria

  • کلیسای جامع تازه | linz new cathedral

کلیسای جامع تازه نیز در شهر لینز نهاده شده است و بنایی باشکوه و با عظمت است. ساخت این بنای ارزشمند بین سال های 1862 تا 1924 نیز اجرا شده و دارای یک برج با ارتفاع 135 متر و یک ساز بزرگ ارگ مانند می باشد. این کلیسا در شهر لینز وسعت بیشتری نسبت به کلیسای جامع سنت استفان در وین دارد و بعلاوه شامل یک پنجره شیشه ای رنگارنگ چشم نواز است که تاریخ شهر را نشان می دهد.

آدرس: Herrenstraße 26, 4020 Linz, Austria

  • جهانی فولاد | Steel World

جهانی فولاد یکی از بزرگترین مجتمع های صنعتی فراوری کننده فولاد در جهان است که در شهر لینز و در استان اوبراسترایش نیز واقع شده است. گردشگرانی که به این منطقه می فرایند می توانند به بازدید از یک کپی کامل از کوره های بزرگی که در این منطقه وجود داردد بفرایند و از نزدیک به تماشای مراحل فراوری فولاد بایستند. به علاوه 80 کره بزرگ کرومی که قطر بعضی از آن ها به 2.5 متر می رسد، از جذابیت های این نمایشگاه هستند.

  • خانقاه سنت فلورین | Florian Monastery

یکی دیگر از جاذبه های اوبراسترایش در کشور اتریش خانقاه سنت فلورین است که تنها 20 دقیقه از جنوب لینز فاصله دارد و قدمت آن به قرن هشتم میلادی باز می شود. این بنای تاریخی ارزشمند روی قبر سنت فلورین ساخته شده است. سنت فلورین یکی از افراد عالی رتبه در سال 304 بعد از میلاد مسیح بوده که در جنگ کشته شده بوده است. سازه باروک فعلی بین سال های 1686 و 1751 میلادی ساخته شد و تا به امروز به خاطر گروه کر عالی اش معروفیت دارد.

آدرس: Stiftstraße 1, 4490 St. Florian, Austria

بایدها و نبایدها در استان اوبراسترایش

  • اوبراسترایش امنیت نسبتا خوبی دارد به طوری که حتی شب هم برای قدم زدن در شهرهای این استان نباید هراسی داشته باشید اما به عنوان مسافر سعی کنید همیشه جوانب احتیاط را رعایت کنید.
  • با توجه به این که در این استان هزینه ها به نسبت بالاست سعی کنید تا جایی که امکان دارد از غذاهای خیابانی بهره ببرید و بعلاوه اگر برایتان امکان دارد مواد اولیه غذاها را تهیه کنید و خودتان اقدام به طبخ غذا بنمایید.
  • جهت کسب اطلاعات لازم برای ویزا کشور اتریش می توانید را مطالعه کنید.
منبع: الی گشت

به "راهنمای سفر به اوبراسترایش در اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به اوبراسترایش در اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید