آغاز به کار هفتمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در دانشگاه تبریز خبرنگاران

به گزارش مدرسه مالک اشتر، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز از آغاز به کار هفتمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون مدت دو روز به صورت مجازی در این دانشگاه تبریز آغاز بکار کرد.

آغاز به کار هفتمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در دانشگاه تبریز خبرنگاران

ضیاالدین دائی کوزه کنانی، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه مدرسه مالک اشتر، گفت: هفتمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون به مدت دو روز به صورت مجازی در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریزآغاز بکار کرد.

دائی کوزه کنانی عنوان کرد: این کنفرانس بین المللی با همکاری انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق ایران به مدت دو روز در شهر تاریخی و زیبای تبریز، شهر اولین ها برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه امروزه حوزه کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون نقش مهم و تعیین کننده ای در زندگی انسان ها و به خصوص در تمامی صنایع بر عهده دارد، شرح داد: این کنفرانس درصدد است همزمان با گسترش دانش فنی، محیطی پویا جهت تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته های پژوهشی و همچنین تشویق مشارکت محققان بوجود آورد.

شایان ذکر است، تحلیل و طراحی سیستم های کنترل، کاربرد های مهندسی کنترل، اتوماسیون صنعتی و سیستم های ابزار دقیق، امنیت سیستم های کنترل، آموزش مهندسی کنترل، افق نو در مهندسی کنترل، رباتیک و مکاترونیک و کاربرد های هوش مصنوعی در کنترل از جمله محور های اصلی هفتمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون است.

لازم به ذکر است، هفتمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون تا ششم اسفند ماه به صورت مجازی در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آغاز به کار هفتمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در دانشگاه تبریز خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار هفتمین کنفرانس بین المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در دانشگاه تبریز خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید