برگزاری 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین در دانشگاه آزاد بردسیر

به گزارش مدرسه مالک اشتر، رئیس دانشگاه آزاد بردسیر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین در این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

برگزاری 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین در دانشگاه آزاد بردسیر

به گزارش گروه دانشگاه مدرسه مالک اشتر، آمنه فیروزآبادی رئیس دانشگاه آزاد بردسیر از برگزاری پیروز بالغ بر 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز در این واحد دانشگاهی اطلاع داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا بالغ بر 22 هزار نفر-آزمون هم به صورت مجازی و برخط با پیروزیت در این دانشگاه برگزار شده است.

فیروزآبادی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور از اواخر سال 1398 موجب شد تا دانشگاه آزاد اسلامی کلاس ها و امتحانات خود را به صورت آنلاین برگزار کند، اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی با شعار آموزش تعطیل نیست با برگزاری کلاس های آموزشی و امتحانات خود به صورت آنلاین نقش مهمی در رشد علمی کشور و کاهش انتشار ویروس کرونا ایفا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد بردسیر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی تهدید ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کرد به طوری که تمام دانشجویان از سراسر کشور از فرصت ادامه تحصیل در این شرایط سخت بهره مند شدند.

وی بیان نمود: به منظور حفظ سلامت اساتید و دانشجویان و اجرای دستورات ستاد ملی کرونا، جلسات دفاع از سرانجام نامه ها و تمام جلسات و سخنرانی های علمی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی نیز به صورت مجازی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین در دانشگاه آزاد بردسیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 5 هزار و 600 کلاس آموزشی آنلاین در دانشگاه آزاد بردسیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید