فرهنگ و هنر

طرز تهیه آش رشته با ماست محلی و فوق خوشمزه

در هوای سرد زمستان، چه چیزی دلچسب تر از یک کاسه آش رشته با ماست داغ می تواند گرم تان کند؟ این آش با ترکیب طعم ترش و شور ماست یک غذای کامل برای فصل سرماست. طرز تهیه این آش بسیار ساده است و به راحتی می توانید آن را در منزل تهیه کنید. در ادامه طرز تهیه آش رشته...

5 فروردین 1403

وقف یک روستا در شهریار به وسیله دوستعلی خان معیرالممالک

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، وقف یک روستا در شهریار به وسیله دوستعلی خان معیرالممالک صورت پذیرفت.

13 آذر 1402

اوچ گونبز کجاست؟

خبرنگاران: اوچ گونبز از قدیمی ترین بناهای اسلامی ایستاده در آذربایجان غربی است و در 15 آذر 1314 در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده و به نام موزه سنگ ارومیه نیز معروف است.

5 مهر 1402

کمین مرد محبوب آبی ها برای ضربه به استقلال ، پیشنهاد نجومی برای جدایی بازیکن محبوب نکونام

یک بار دیگر شماره7 سابق و بسیار محبوب استقلال در معرض قضاوت های متفاوت قرار گرفته؛ فضایی که مجیدی اصلا با آن بیگانه نیست.

3 مرداد 1402

چرا از هنر لذت می بریم؟

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ کتاب روانشناسی هنر نوشته جرج مدر به تازگی به وسیله نشر ققنوس در 7 فصل اساسی تدوین و چاپ شده است.

28 خرداد 1402

کسی قصد فروش بناهای تاریخی را ندارد

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، کسی قصد فروش بناهای تاریخی را ندارد.

14 اردیبهشت 1402

راهنمای خرید؛ نوروز 1402 چه هندزفری بلوتوثی بخریم؟

آیا در نوروز 1402 در پی خرید یک هندزفری بلوتوثی باکیفیت هستید؟ ما در راهنمای خرید برترین هندزفری بلوتوثی ویژه نوروز 1402 تعدادی از باکیفیت ترین های بازار را به شما معرفی نموده ایم.

2 فروردین 1402

آموزش گام به گام خیاطی را بصورت مجازی یاد بگیرید

ترتیب یادگیری مراحل آموزش خیاطیخوشبختانه امروزه منابع مختلفی برای گذراندن مراحل گوناگون آموزش خیاطی وجود دارد که هر کسی با توجه به شرایط خود می تواند یک منبع آموزشی مناسب را انتخاب نماید. اما بازهم تاکید می کنیم که اگر از منابع آنلاین آموزش خیاطی در...

16 اسفند 1401

چرا ونیز خشک شد؟

با توجه به کاهش 50درصدی مقدار بارش ها در ایتالیا، شهر توریستی و معروف ونیز که همیشه در سال های گذشته با مشکل سیل و بالاآمدن آب درگیر بود، هم اکنون به علت وقوع خشکسالی بی سابقه، خشک شده است و ورود گردشگران به این شهر را محدود نموده است!

4 اسفند 1401

سریال آکتور به جشنواره سریال فرانسه راه یافت

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی، جدیدترین سریال نمایش خانگی است که به جشنواره سریز مانیا راه یافت.

26 بهمن 1401

مقایسه گلکسی S23 اولترا با آیفون 14 پرو مکس؛ کدام پرچم دار بهتر است؟

سامسونگ بعد از یک سال انتظار، بالاخره از گوشی های سری گلکسی S23 رونمایی کرد؛ سه گوشی در مدل های استاندارد، پلاس و اولترا که مدل اولترا برترین و قدرتمندترین پرچم دار اندرویدی حال حاضر محسوب می گردد. در نتیجه تصمیم گرفته ایم گلکسی S23 اولترا را در مقابل برترین...

17 بهمن 1401

بفرمایید زرند ؛جشنواره گندم شیر

خبرنگاران: مدیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند از برگزاری اولین جشنواره گندم شیر در تاریخ 13 بهمن ماه جاری در روستای کهنوج از توابع دهستان سربنان اطلاع داد.

14 بهمن 1401

کتاب بخوانید، جایزه بگیرید!

تا 13 رجب و سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) چیزی نمانده؛ به این مناسبت فرهنگسرای اندیشه مسابقه کتابخوانی فروغ ولایت را بر اساس کتاب آن است شیوه حکومت، نوشته سید مهدی شجاعی، برگزار می نماید.

8 بهمن 1401

گروه مشاوران شبکه سمن های میراثی استان تهران تشکیل می شود

گروه مشاوران شبکه سمن های میراثی استان تهران با هدف ارائه راهکارها و پیشنهاداتی در امر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل می شود. منوچهر لطفی، دبیر کل شبکه سمن های میراثی استان تهران و رئیس انجمن مجموعه داران از تشکیل گروه مشاوران شبکه سمن های...

27 دی 1401

معرفی فرودگاه بین المللی سوئکارنو، هتا، فرودگاه بین المللی جاکارتا

اندونزی یکی از کشورهای آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه می باشد که از 17508 جزیره تشکیل شده است. این مجمع الجزایر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. از این رو سالانه توریست های زیادی برای تماشای این جاذبه های طبیعی بکر و زیبا به این کشور سفر می کنند. فرودگاه...

20 دی 1401

چهره نیکوکار دنیا فناوری درگذشت ، سرانجام زندگی 65 ساله بنیانگذار مایکروسافت

پال الن یکی از چهره های سرشناس دنیا فناوری درگذشت. او بنیانگذار مایکروسافت بود، گرچه اغلب افراد در سراسر دنیا بیل گیتس را به عنوان تنها بنیانگذار مایکروسافت می شناسند، اما پال آلن درست به مقدار بیل گیتس در بنیان نهادن مایکروسافت نقش داشت.

6 دی 1401

کاموا های بانوی 88 ساله در دنیای هنر غوغا کرد

شیلا هیکس یکی از بزرگترین هنرمندان حوزه هنر پارچه است که مدت ها به مطالعه روش ها و فرهنگ های باستانی پرداخته است. او برای ارتقاء مهارتش در بافندگی، مجسمه سازی و چیدمان و چندین هنر دیگر به قاره های مختلف سفر کرد.

19 آذر 1401

ساخت آهنگ برای تیم ملی در جام جهانی به کجا رسید؟ ، فدراسیون فوتبال: برون سپاری کردیم

رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از برون سپاری فعالیت های هنری تیم ملی فوتبال در جام جهانی به ویژه در زمینه انتخاب قطعه تیم ملی، به بخش های تخصصی اطلاع داد.

18 مهر 1401

خواننده محبوب پاپ در بین تماشاگران بازی استقلال

اشوان خواننده محبوب پاپ روز گذشته با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر بازی استقلال و نساجی بود.

23 شهریور 1401

10 فیلم و سریال هیجان انگیز تاییدشده فاز پنجم دنیای مارول

به تازگی کوین فایگی تعداد زیادی از پروژه های آینده دنیای مارول را تا سال 2025 اعلام نموده است. او نه تنها نحوه انتها یافتن فاز چهارم را شرح داد، بلکه به بسیاری از پروژه های فاز پنجم و ششم دنیای مارول هم اشاره نمود.

7 شهریور 1401
تعداد: (167)