خبرنگاران توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در اصفهان شروع شد

به گزارش مدرسه مالک اشتر، اصفهان- خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: توزیع 6 هزار و 500 تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان شروع شد.

خبرنگاران توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در اصفهان شروع شد

ایرج پیروز روز چهارشنبه در گفت و گو با مدرسه مالک اشتر با بیان اینکه و نگرانی در زمینه کمبود این اقلام وجود ندارد، اضافه نمود: سهم استان از اقلام مختلف کالای اساسی ماه مبارک رمضان جذب شد که شامل برنج، شکر، روغن و گوشت قرمز و گوشت مرغ است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان 2 هزار و 100 تن برنج، یک هزار و 600 تن شکر، 2 هزار و 300 تن روغن و 168 تن گوشت قرمز، و در مراکز عرضه استان توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت:در زمان حاضر 2 هزار و 100 تن سهمیه برنج استان جذب و ذخیره و حدود 800 تن بین شهرستان ها توزیع شده و 800 تن برای عرضه در مرکز استان در حال توزیع بین فروشگاه ها و صنوف خرده فروشی است.

وی اضافه نمود: بر اساس پیگیری های صورت گرفته حدود یک هزار و 600 تن شکر به استان تخصیص پیدا کرد و در بسته های یک کیلویی و سه کیلویی موجود است.

پیروز اعلام کرد: شرایط مناسبی از حیث ذخیره سازی و توزیع شکر در استان اصفهان وجود دارد و در فروشگاه های زنجیره ای و صنوف و فروشگاه های شهر بصورت بسته بندی در حال توزیع است.

وی گفت: 2 هزار و 300 تن روغن به استان اختصاص یافت که در زمان حاضر حدود یک هزار و 500 تن آن بین شهرستان ها توزیع شده و حدود 800 تن موجود است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: با فعال شدن کارخانه گلبهار روزانه حدود 150 تن روغن در استان فراوری می گردد و از این نظر هم مسئله ای در اصفهان وجود ندارد.

وی اضافه نمود: حدود 168 تن گوشت قرمز هم به استان تخصیص یافت که سهمیه مناسبی است و در زمینه مرغ هم حدود 570 تن کشتار شبانه صورت گرفته و روزانه 450 تن گوشت مرغ توزیع خواهد شد.

به گفته وی شرایط توزیع و عرضه مرغ در استان مناسب است و در فروشگاه های خرده فروشی هم با قیمت یارانه ای و مصوب توزیع می گردد.

پیروز با بیان اینکه شرایط استان اصفهان در زمینه تامین کالاهای اساسی مطلوب است و بر اساس پیگیری های صورت گرفته سهمیه ها مازاد گرفته و ذخیره سازی هم انجام شد، تاکید نمود: همه اقلام و کالاهای اساسی در استان ذخیره سازی شده و برنامه توزیع و ذخیره سازی آنها بصورت منظم در حال اجرا است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

استان افزون بر پنج میلیون نفری اصفهان 24 شهرستان دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در اصفهان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در اصفهان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید