خورشت مسما بادمجان

به گزارش مدرسه مالک اشتر، خورشت مسما بادمجان مانند سایر غذا های ایرانی کمی فوت و فن دارد که با یاری ما بهترین نوع این خورشت را می توانید تهیه کنید.

خورشت مسما بادمجان

به گزارش ، خورشت مسما بادمجان یک غذای شمالی است که اغلب با خورش بادمجان اشتباه گرفته می گردد. این غذای خوش طعم به همراه بادمجان و مرغ سرخ شده جز غذا هایی است که دست کشیدن و صرف نظر کردن از آن مشکل است. این غذا مانند سایر غذا های ایرانی کمی فوت و فن دارد که با یاری این طرز تهیه بهترین نوع این خورشت را می توانید تهیه کنید.

گوشت نیم کیلو - آبغوره 1 استکان - سیب زمینی 2 عدد - بادمجان 3 عدد - گرد لیمو عمانی 1 قاشق سوپخوری - پیاز 3 عدد - رب گوجه 1 قاشق - روغن به میزان لازم - فلفل، نمک، زرد چوبه به میزان لازم

پیاز را نازک نازک خرد کرده و تفت می دهیم گوشت را اضافه کرده رب گوجه فرنگی را با آن ها سرخ کرده سپس آب به آن اضافه کرده تا پخته گردد.

آبغوره، نمک، فلفل، زردچوبه و گرد لیمو را اضافه کرده بادمجان ها را بریده سرخ کرده سپس قبل از اضافه کردن گوجه ها را دو نیم کرده به خورشت اضافه کرده بادمجان ها را به آن اضافه کرده بعد از نیم ساعت آماده می گردد با سیب زمینی سرخ شده و داخل ظرفی تزیین کرده 0 این غذا با برنج سرومی گردد.

منبع: محشر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خورشت مسما بادمجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خورشت مسما بادمجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید