واردات ماشین آلات بدون مجوز و بی رویه از خطاهای شبکه مدیریت واردات و صادرات است

به گزارش مدرسه مالک اشتر، معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت با بیان اینکه واردات ماشین آلات بدون مجوز و بی رویه از خطاهای شبکه مدیریت واردات و صادرات است، گفت: باید تامین کشور به ماشین آلات معدنی را به سمت تولیدات هپکو سوق داد.

واردات ماشین آلات بدون مجوز و بی رویه از خطاهای شبکه مدیریت واردات و صادرات است

به گزارش گروه استان های مدرسه مالک اشتر، رضا محتشمی پور، معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در بازدید از شرکت هپکو با اشاره به آشنایی خود با این شرکت گفت: بنده از دوران دانشجویی با این شرکت آشنایی دارم و از ظرفیت های گسترده ان با خبر هستم، این شرکت از جمله واحد های بزرگی صنعت کشور به شمار می رود.

محتشمی پور اضافه نمود: بنابراین با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های گسترده موجود در این شرکت می توان در راستای توسعه صنعتی کشور روی آن حساب کرد و امیدوار به آن بود.

معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیح داد: آشنایی بیشتر با این مجموعه و ظرفیت های آن هدف ما از بازدید امروز است و به طور قطع از این فرصت در راستای آشنایی هر چه بیشتر استفاده می کنیم.

وی اعلام کرد: احتیاج کشور در بخش ماشین آلات بسیار گسترده بوده که باید این احتیاج و تامین آن را به سمت شرکت هپکو و مجموعه های نظیر آن سوق دهیم، واردات ماشین آلات از سال گذشته شروع شده بود و سال جاری هم براساس مقررات گمرک و بعلاوه عقد قرارداد با شرکت هپکو واردات درحال انجام است.

معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح نمود: در شبکه مدیریت واردات و صادرات امکان بروز خطا وجود دارد و واردات ماشین آلات بدون مجوز در مقطعی و واردات بی رویه در مقاطعی که نباید واردات انجام می شده از جمله این خطا ها هستند.

محتشمی پور اضافه نمود:، اما از واردات بی رویه ماشین آلات باید جلوگیری گردد و امیدواریم به همان اندازهی که توان مجموعه هپکو بالا می رود به همان اندازه هم واردات کاهش پیدا کند و به طور قطع با این فرایند فراوری و اتکا به واحد هایی نظیر هپکو بیشتر می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واردات ماشین آلات بدون مجوز و بی رویه از خطاهای شبکه مدیریت واردات و صادرات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات ماشین آلات بدون مجوز و بی رویه از خطاهای شبکه مدیریت واردات و صادرات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید