واکسیناسیون 48 هزار نفر در مراکز هلال احمر مازندران

به گزارش مدرسه مالک اشتر، مدیرعامل هلال احمرمازندران از واکسیناسیون 48 هزار و 358 نفر در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت اطلاع داد.

واکسیناسیون 48 هزار نفر در مراکز هلال احمر مازندران

مدرسه مالک اشتر ساری-غلامعلی فخاری گفت: 48 هزار و 358 نفر از شهروندان و گروه های سنی واجد شرایط تا به امروز در مراکز تجمیعی واکسیناسیون جمعیت هلال احمر مازندران مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند.

این مرکز در شهرستان های ساری، بهشهر و آمل تجهیز شد که عملیات تزریق واکسن به شهروندان و گره های هدف نیز زیر نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال اجرا است.

به گفته فخاری 41 هزار و 615 دز از واکسن های تزریق شده از نوع سینوفارم، 45 هزارو 37 دز آسترازنکا، 2127 دز کووبرکت و 79 دز نیز از نوع سابرینا (کووپارس) بوده است.

یک هزار و 197 نفرعضو داوطلب و یک هزار و 173 نفرعضو جوان جمعیت هلال احمراستان در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت به عنوان واکسیناتور و ثبات مشارکت دارند.

به گفته فخاری جمعیت هلال احمر مازندران از ابتدای آغاز بحران کرونا با تمام ظرفیت خود به یاری متاثرین از این اپیدمی مرگبار شتافته و تا کنون چندین طرح استانی را به مرحله اجرا درآورده است.

جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت امدادی و پشتیبانی و بکارگیری توان داوطلبان و جوانان تا انتها بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

س

مدرسه مالک اشتر مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکسیناسیون 48 هزار نفر در مراکز هلال احمر مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون 48 هزار نفر در مراکز هلال احمر مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید