کمترین فوتی کرونایی در کدام استان است؟

به گزارش مدرسه مالک اشتر، استاندار خوزستان گفت: با اشاره به وجود کمترین میزان درصد فوتی کرونایی در این استان، گفت: بعد از اینکه شرایط کرونایی شهرستان اهواز زرد شد، کل خوزستان در شرایط زرد کرونایی نهاده شد.

کمترین فوتی کرونایی در کدام استان است؟

غلامرضا شریعتی بعد از ظهر امروز شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا، به شرایط کرونایی خوزستان اشاره نمود و گفت: بعد از اینکه شرایط کرونایی شهرستان اهواز زرد شد، در حال حاضر کل استان خوزستان در شرایط زرد کرونایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز در ستاد ملی کرونا اعلام شد که کمترین میزان درصد فوتی کرونایی در خوزستان بوده است، اضافه کرد: این امر نشان دهنده آن است که در مورد ویروس کرونا در استان بیش ازپیش پروتکل های بهداشتی رعایت شده است.

استاندار خوزستان بیان نمود: بیمارستان ها، بخش های درمانی و بهداشتی استان در تشخیص این بیماری و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی عملکرد خوبی را داشته اند؛ از این رو از ریاست علوم پزشکی اهواز و سایر رؤسای علوم پزشکی استان و همچنین پزشکان و پرستاران تشکر می کنم که به طور شبانه روزی کوشش کردند تا این شرایط در استان به وجود بیاید.

شریعتی با تأکید بر اینکه این فرایند در خوزستان باید ادامه داشته باشد، اطلاع داد: همچنین فرایند بستری شدگان بیماران کرونایی در بیمارستان های استان نسبت به قبل اندکی افزایش یافته است که باید مراقب این امر باشیم و از مردم استان درخواست می گردد که بیشتر به بهداشت و درمان اهمیت و آن ها را انجام دهند.

استاندار خوزستان در خاتمه گفت: باید به مردم در این زمینه هشدار داد تا فرایند بستری شدگان بیماران کرونایی بیشتر از این در خوزستان نگردد و مجدداً شرایط بد کرونایی در این استان به وجود نیاید.

منبع: فرارو

به "کمترین فوتی کرونایی در کدام استان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمترین فوتی کرونایی در کدام استان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید