کمین مرد محبوب آبی ها برای ضربه به استقلال ، پیشنهاد نجومی برای جدایی بازیکن محبوب نکونام

به گزارش مدرسه مالک اشتر، یک بار دیگر شماره7 سابق و بسیار محبوب استقلال در معرض قضاوت های متفاوت قرار گرفته؛ فضایی که مجیدی اصلا با آن بیگانه نیست.

کمین مرد محبوب آبی ها برای ضربه به استقلال ، پیشنهاد نجومی برای جدایی بازیکن محبوب نکونام

به گزارش مدرسه مالک اشتر جدایی مهدی قائدی از استقلال و پیوستن او به الاتحاد کلبا، فضای عجیبی را در اردوگاه آبی ها به وجود آورده است. از یک طرف طبیعتا ناخشنودی هایی وجود دارد در خصوص اینکه استقلال مؤثرترین بازیکن فصل قبل خود را از دست داد. از طرف دیگر اما در فرایند این جدایی، رد پای یک چهره آشنا و محبوب به چشم می خورد؛ فرهاد مجیدی. هرچند عده ای عقیده دارند فرهاد کار عجیبی انجام نداده و صرفا با باشگاه الاهلی امارات برای جذب مهاجم آن تیم مذاکره نموده، اما کم نیستند کسانی که معتقدند ورود مجیدی به این ماجرا، قائدی را از استقلال دور کرد. حالا یک بار دیگر شماره7 سابق و بسیار محبوب استقلال در معرض قضاوت های متفاوت قرار گرفته؛ فضایی که مجیدی اصلا با آن بیگانه نیست. آیا فرهاد در داستان قائدی خودخواهی کرد و به منافع استقلال لطمه زد؟ شاید طرح چند سؤال، رسیدن به پاسخ اصلی را آسان تر کند.

آیا ورود مجیدی کار استقلال را سخت کرد؟

بعید است اینطور نبوده باشد. به هر حال وقتی شما برای یک جنس 2مشتری سمج دارید، شرایط خیلی فرق می نماید با زمانی که برای آن جنس فقط یک مشتری پای کار می بینید. شاید اگر تنها استقلال دنبال دریافت رضایتنامه قائدی بود، الاهلی این همه سختگیری و خشک دستی به خرج نمی داد. آنها اما دیدند و فهمیدند که یک باشگاه در کشور خودشان حاضر است بی چک و چانه پول رضایتنامه قائدی را بدهد، بنابراین طبیعی بود که کوتاه نیایند.

آیا مجیدی نمی توانست دنبال مهاجم دیگری باشد؟

مهدی قائدی فوتبالیست خاصی است و حتما ترجیح مجیدی این بود که در الاتحاد کلبا او را دراختیار داشته باشد اما واقعا غیرممکن نبود که فرهاد با این بودجه دنبال یک مهاجم دیگر برود. گفته می گردد رقم درخواستی الاهلی بابت رضایتنامه قائدی چیزی بین یک تا یک ونیم میلیون یورو بوده است؛ این پول به اضافه دستمزد مهدی، طبیعتا می توانست صرف خرید فوروارد مؤثر دیگری گردد اما چشم فرهاد دنبال قائدی بود.

آیا قرار بود مجیدی بازیکنان مدنظر استقلال را نگیرد؟

طبق معمول خود فرهاد در این مورد اظهارنظر خاصی انجام نداده اما اطرافیان او به طور جدی بر این موضع پافشاری می کردند. این، بخشی از مصاحبه صالح مصطفوی، دستیار مجیدی است که چیزی حدود یک ماه پیش صورت گرفته: مجیدی نه از استقلال بازیکن می گیرد و نه سراغ بازیکنی می رود که مدنظر استقلال باشد. طبیعتا قائدی عضو یکی از این دو گروه بود، اما مجیدی سراغ او رفت و مذاکره کرد. وقتی امروز عکس یادگاری با پیراهن گرفته می گردد، یعنی استارت توافقات حداقل 3هفته پیش زده شده است.

آیا این آخرین پرده از داستان های فرهاد است؟

در این مورد هم زیاد مطمئن نباشید. او در دوران بازیگری چند مرتبه استقلال را در میانه های راه ترک کرد و رفت. حتی خداحافظی فرهاد در آن مقطع هم بدون اجازه و هماهنگی با کادرفنی بود. بعدتر که خودش مربی شد، در یک نوبت اظهار داشت تا امضای معنوی طرفداران را نگیرد جانشین استراماچونی نخواهد شد اما بلافاصله این پیشنهاد را پذیرفت. فصل بیست ویکم هم که آبی ها را قهرمان کرد، بدون اعتنا به قرارداد بلندمدتش ول کرد و به امارات رفت و حالا هم که ماجرای جذب قائدی پیش آمده است. نه؛ مطمئن باشید این آخرین پرده از قصه های نه چندان شیرین فرهاد نخواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "کمین مرد محبوب آبی ها برای ضربه به استقلال ، پیشنهاد نجومی برای جدایی بازیکن محبوب نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمین مرد محبوب آبی ها برای ضربه به استقلال ، پیشنهاد نجومی برای جدایی بازیکن محبوب نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید