10 فیلم و سریال هیجان انگیز تاییدشده فاز پنجم دنیای مارول

به گزارش مدرسه مالک اشتر، به تازگی کوین فایگی تعداد زیادی از پروژه های آینده دنیای مارول را تا سال 2025 اعلام نموده است. او نه تنها نحوه انتها یافتن فاز چهارم را شرح داد، بلکه به بسیاری از پروژه های فاز پنجم و ششم دنیای مارول هم اشاره نمود.

10 فیلم و سریال هیجان انگیز تاییدشده فاز پنجم دنیای مارول

هیجان انگیزترین پروژه های آینده دنیای سینمایی مارول، آن هایی اند که قرار است در فاز شش منتشر شوند، از راه اندازی مجدد چهار شگفت انگیز گرفته تا انتقام جویان: جنگ های مخفی. اما فاز پنج هم از وجود فیلم های وسوسه انگیز و سریال های درگیرکننده خالی نیست. از دردویل: تولد دوباره گرفته تا نگهبانان کهکشان بخش سوم، گویا فاز پنجم مارول قرار است تماشاگران را به شدت شگفت زده کند.

10. صاعقه (Thunderbolts)

بنا بر بعضی شنیده ها جیک شرایر برای کارگردانی فیلم صاعقه استودیوی مارول انتخاب شده است. در واقع صاعقه در ادامه فرانچایز جوخه انتحار دی سی و در پاسخ به آن ساخته خواهد شد. این فیلم به روایت داستان تیمی از ابر شرورهای اصلاح شده می پردازد که دولت، آن ها را برای انجام کارهای کثیف خود استخدام نموده است.

در این فیلم می توان شاهد حضور چهره های آشنایی مانند جان واکر، یلنا بلووا، گوست، ابومینیشن، بارون زیمو و پانیشر بود. حتی ممکن است ددپول هم در صاعقه ظاهر گردد. این فیلم قرار است در تاریخ 26 ژوئیه 2024 در سینماها به نمایش درآید.

9. قلب آهنی (Ironheart)

بر طبق شنیده ها مارول، دومینیک تورن را برای بازی در نقش جانشین تونی استارک، یعنی ریری ویلیامز، معروف به قلب آهنی، انتخاب نموده است. پس از معرفی این کاراکتر در پلنگ سیاه: واکاندا برای همواره، دنیای مارول قرار است سریالی را مختص کاراکتر قلب آهنی بسازد.

این سریال قرار است در اواخر سال 2023 در دیزنی پلاس منتشر گردد. ریری یک نابغه خارق العاده است که برای مبارزه با جرم و جنایت، یک زره فلزی به تن می نماید. بنابراین قطعا این سریال در دیزنی خوش خواهد درخشید.

8. مرد مورچه ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man And The Wasp: Quantumania)

بر طبق بعضی شنیده ها، ابرقهرمانان افسانه ای، اسکات لانگ و هوپ ون داین در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی که قرار است در 17 فوریه 2023 منتشر گردد دوباره ماجراجویی های خود را از سر خواهند گرفت. به علاوه در این فیلم، مودوک، بیل موری و کیسی لانگ هم حضور خواهند داشت.

7. کاپیتان آمریکا: نظم نوین دنیای (Captain America: New World Order)

سم ویلسون پس از پوشیدن ردای کاپیتان آمریکا در قسمت خاتمهی سریال فالکون و سرباز زمستان، توانسته فیلمی را با موضوع شخصیت کاپیتان آمریکا دریافت کند. این فیلم که عنوان فرعی آن، نظم نوین دنیای است، می خواهد انجمن مارها را در دنیای مارول معرفی نماید.

کارگردانی این فیلم را ژولیوس اونا بر عهده دارد و نویسندگان آن هم مالکوم اسپلمن و دالان موسون هستند که پیش از این کار نویسندگی فالکون و سرباز زمستان را هم بر عهده داشتند. بر طبق شنیده ها این فیلم قرار است در تاریخ 3 می 2024 اکران گردد.

6. مارول ها (The Marvels)

گویا قرار است در ادامه فیلم کاپیتان مارول، کارول دانورز با کامالا خان و مونیکا رامبو در فیلم مارول ها همکاری کند.. فیلم مارول ها که کار کارگردانی آن را نیا داکوستا بر عهده دارد و نویسنده آن هم مگان مک دانل است قرار است در 28 جولای 2023 اکران گردد.

قطعا بعد از اینکه خانم مارول در صحنه پس از تیتراژ مشاهده کرد که کامالا به طور غیرمنتظره ای جای خود را با کارول عوض می نماید فیلم مارول ها دیدنی خواهد بود. شاید در این فیلم شاهد یک نبرد بین کهکشانی باشیم که بتواند مخاطبان را شگفت زده کند.

5. تهاجم مخفی (Secret Invasion)

سریال تهاجم مخفی که بر اساس داستان های کتاب های مصور ساخته خواهد شد در اوایل سال 2023 در دیزنی پلاس به نمایش در خواهد آمد. در این سریال قرار است ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری و بن مندلسون در نقش تالوس ظاهر شوند.

بازیگران مکمل سریال هم کوبی اسمالدرز، دان چیدل و مارتین فریمن خواهند بود و به علاوه می توان از حضور تازه واردهایی مانند اولیویا کولمن و امیلیا کلارک در نقش های مکمل لذت برد. به علاوه در این سریال مخاطبان می توانند شاهد حضور بسیاری از کاراکترهای دنیای مارول باشند.

4. تیغه (Blade)

سه سال از زمانی که ماهرشالا علی به عنوان یکی از بازیگران فیلم تیغه معرفی گردید، می گذرد. علی اولین بار به عنوان یک شکارچی خون آشام نمادین در صحنه پس از تیتراژ فیلم جاودانگان معرفی گردید، اما این صحنه فقط یک تیزر تبلیغاتی بود و چیز دیگری را به همره نداشت. با همه این ها بر طبق گزارشات منتشر شده این کاراکتر قرار است اولین فیلم اختصاصی خود را در دنیای مارول دریافت کند، فیلمی که انتها در 3 نوامبر 2023 اکران خواهد شد.

قطعا اگر تیغه بخواهد ادامه دهنده راه فیلم های قبلی دنیای مارول باشد به یکی از فیلم های سطح بالای این دنیای سینمایی تبدیل خواهد شد. فیلم نامه فیلم تیغه به وسیله استیسی اوسی کافور نوشته شده که کار نویسندگی سریال تحسین شده واچمن را برای شبکه HBO بر عهده داشت و کارگردان فیلم هم بسام طارق خواهد بود.

3. لوکی فصل دوم (Loki Season 2)

همان طور که در تیتراژ خاتمهی فصل اول سریال لوکی وعده داده شده بود، فصل دوم این سریال به زودی منتشر خواهد شد. طبق گزارش های به گوش رسیده، فصل دوم این سریال در اواسط سال 2023 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و در آن گویا قرار است کار نویسندگی به جای مایکل والدرون به اریک مارتین واگذار گردد.

فصل 2 همان داستان فصل 1 را ادامه خواهد داد که در آن سیلوی، جدول زمانی مقدس را نابود کرد و خدای شرارت، در یک دنیا جایگزین تحت سلطه کانگ فاتح، اسیر شد.

2. دردویل: تولد دوباره (Daredevil: Born Again)

قطعا فصل بعدی سریال دردویل با توجه به استقبالی که از این سریال شده بود می تواند مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گیرد. بعد از حضور این کاراکتر در کنار مرد عنکبوتی و شی هالک، قطعا سریالی که او در آن حضور داشته باشد می تواند نظر مثبت منتقدین و مردم را جلب کند.

در واقع استودیوی مارول می خواهد مجددا هواداران مت مورداک را راضی کند و این سریال 18 قسمتی را که دردویل: تولد دوباره نام گرفته برایشان پخش نماید. در واقع تعداد قسمت های این سریال سه برابر بیشتر سریال های مارول است که نشان می دهد مارول، حساب خاصی بر روی این سریال باز نموده است. سریال تازه دردویل در بهار 2024 منتشر خواهد شد.

1. نگهبانان کهکشان بخش سوم (Guardians Of The Galaxy Vol. 3)

جیمز گان پس از اخراج از دنیای مارول و پیوستن دوباره به آن، قرار است دنباله ای را بسازد که فرنچایز نگهبانان کهکشان را به خاتمه برساند. این فیلم که نگهبانان کهکشان بخش سوم نام گرفته در تاریخ 5 می 2023 وارد سینماها خواهد شد.

در این فیلم قرار است بازیگران اصلی در کنار چند بازیگر تازه وارد به ایفای نقش بپردازند. از جمله بازیگران این فیلم می توان به ویل پولتر در نقش آدام وارلاک، چوکودی ایووجی در نقش تکامل عالی و ماریا باکالووا در نقش کازمو سگ فضایی اشاره نمود.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 فیلم و سریال هیجان انگیز تاییدشده فاز پنجم دنیای مارول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 فیلم و سریال هیجان انگیز تاییدشده فاز پنجم دنیای مارول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید