مصالح ساختمانی

اوچ گونبز کجاست؟

خبرنگاران: اوچ گونبز از قدیمی ترین بناهای اسلامی ایستاده در آذربایجان غربی است و در 15 آذر 1314 در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده و به نام موزه سنگ ارومیه نیز معروف است.

5 مهر 1402

تمدید ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در زنجان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت تا 31 مرداد ماه تمدید شده و متقاضیان می توانند به تارنمای www.worldskills.ir مراجعه نمایند.

23 مرداد 1401

قیمت سیمان امروز 27 دی، بازار سیمان درگیر نوسانات برق و گاز شد

به گزارش خبرنگاران، هنوز یک ماه از سهمیه بندی برق واحدهای سیمانی نگذشته بود که قیمت سیمان در بورس کالا هم دچار نوسان شد.

3 خرداد 1401

بارداری کم خونمان می نماید؟

بارداری، این دوره خاطره انگیز زندگی، مادر را وادار می نماید نظم و اصولی را برای حفظ سلامت خود و جنین اش رعایت کند. اگر بخواهیم سلامت خون مادر و جنین را آنالیز کنیم، باید با کم خونی فقرآهن که شایع ترین نوع کم خونی در زنان باردار

30 مهر 1400

ایده های فناورانه حوزه آب های ژرف حمایت می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،آب های ژرف تجدیدپذیر به عنوان یکی از منابع طبیعی زیرزمینی و یک سرمایه استراتژیک در جهان شناخته می گردد. با توجه به خشکسالی های اخیر خصوصا در مناطق شرق و جنوب شرقی کشور، شناخت این منابع راهبردی بیس از پیش...

2 تیر 1400

10 آرامگاه مشهور در سراسر جهان

به طور کلی، آرامگاه، فضای ساختار مانند محصور یا مکان دفنی است که در اندازه های مختلف و شکل های مختلف ساخته می شود. اجازه دهید با چند عدد از این آرامگاه های مشهور در سراسر جهان آشنا شویم.

16 آذر 1399

دور زدن مقررات برای فروش سهام عدالت در بازار اصلی!

درحالی که قرار بود سهام عدالت به صورت بلوکی خرید و فروش گردد، اما شواهد نشان می دهد بعضی کارگزاری ها و بانک ها با دور زدن قوانین سهام عدالت را به صورت خرد در تابلوی اصلی می فروشند.

24 آبان 1399

همچنان در بازار سهام بمانیم یا نه؟

خبرنگاران: با موج های افزایشی ادامه دار که صعود سهام تسهیل کرده، اکنون اما این پرسش مطرح است که این موج های صعود تا چه زمانی پایدار می مانند و چگونه باید رفتارهای فعلی بورس را بازشناسیم.

29 مرداد 1399

چگونه نقره جات را سفید کنیم؟

در این مطلب قصد داریم به مواردی مانند براق کردن نقره سیاه شده، تمیز کردن ظروف نقره با جوش شیرین، سفید کردن انگشتر نقره در خانه بپردازیم، اگر هر کدام از این موارد برای شما سوال است با ما همراه باشید.

7 مرداد 1399