آیین نامه استخدام قهرمانان ابلاغ نشده است، پیگیر بودجه ویژه هستیم

به گزارش مدرسه مالک اشتر، محمد تابع دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک امروز نشست خبری برگزار کرد تا در خصوص آخرین اقدامات و برنامه های این کمیته به خصوص در رابطه با بازی های پارالمپیک شرح دهد.

آیین نامه استخدام قهرمانان ابلاغ نشده است، پیگیر بودجه ویژه هستیم

وی در شروع صحبت های خود به مصوبات کمیته ملی پارالمپیک در خصوص رویدادهای یک روزه اشاره نمود و گفت: در نشست اخیر ستاد در خصوص اردوی تیم ها بحث و مقرر شد زمان اردوی تیم های مورد حمایت از حیث مدال آوری در هر دوره افزایش داشته باشد.

تابع ادامه داد: تاکید مکرر بر حفظ سلامت ورزشکاران است و اینکه با رعایت پروتکل ها خود را به آمادگی لازم برسانند. اردوهایی که در تهران، کیش یا هر شهرستان دیگری در حال پیگیری است در شرایط قرنطینه است.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه ورزشکاران مدام به لحاظ پزشکی ارزیابی می شوند تا سلامت آنها برای حضور در اردو محرض گردد، گفت: لزوم حضور در اردو منفی بودن تست pcr ورزشکاران است اینکه در طول اردو تمام پروتکل ها رعایت گردد ضمن اینکه در میش ورزشکاران در اتاق های خصوصی اقامت دارند.

نامه استخدام ورزشکاران با تاکید بر اینکه هنوز این آیین نامه ابلاغ نشده، توضیح داد: طبق آیین نامه قبلی استخدام پارالمپین ها شامل فرزندان شما می شد اما در آیین نامه اصلاحی این موضوع استخدام شامل حال خود مدال آوران هم می گردد. البته هنوز آیین نامه مصوب به ما ابلاغ نشده که ملاک کار قرار بگیرد اما پیگیر ابلاغ سریع تر آن هستیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگر مدرسه مالک اشتر در رابطه با انتخابات اعضای هیات اجرایی برای انتخاب خزانه دار و یک عضو هیات اجرایی گفت: قرار بود در مجمع عمومی رای گیری برای انتخاب این دو عضو انجام گردد اما به خاطر شیوع کرونا و تاکید اساسنامه مبنی بر مخفی بودن آرا تصمیم به لغو رای گیری و موکول شدن آن به مجمع آینده شد.

دبیرکل کمیته پارالمپیک در این رابطه یادآور شد: البته با حکم ریاست کمیته سرپرست خزانه داری کمیته برای مدت یک سال تعیین شده است. در مجمع آینده که سال آینده برگزار می گردد رای گیری لازم انجام می گردد.

وی همچنین در خصوص کمیسیون ورزشکاران و نام نویسی کاندیداها برای آن گفت: اولین بار است که برای تشکیل این کمیسیون اقدام شده است. 15 نفر ثبت نام کردند که البته دو نفر حائز شرایط نبودند.

تابع با بیان اینکه به زودی اسامی 13 کاندیدا اعلام می گردد، اضافه کرد: رای گیری کمیسیون ورزشکاران را به صورت آنلاین برگزار می کنیم. در این زمینه هم اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک در رابطه با درخواست خانم هاشمی متقیان برای تامین نیزه مورد احتیاج وی شرح داد و یادآور شد: خانم شهلا بهروزی راد هم متقاضی ترخیص قایقش بود که با پیگیری اجرا شده به نتیجه رسید. در خصوص خانم متقیان هفته گذشته توانستیم تجهیزات دوومیدانی را پس از دو سال از شرکت مورد نظر دریافت نکردیم. بنابراین از این پس دوومیدانی کاران مشکل تجهیزات ندارند. در خصوص زهرا نعمتی هم گزینه های مختلف آنالیز شدند و در نهایت همکاری با گزینه داخلی جمع بندی شد.

وی همچنین در خصوص مرحوم سیامند رحمان و انتخاب جایگزین برای او گفت: مرحوم سیامند یک اسطوره بود. هیچ ورزشکاری برای او جایگزین واقعی نمی گردد، از طرفی طبق مصوبات پارالمپیک، وزنه برداران اعزامی به توکیو باید حداقل در 6 رویداد مورد تایید شرکت نموده باشند. فعلاً یک نفر در وزن 107 کیلوگرم به اردو دعوت شده است. باید ببینیم وی شرایط اعزام را دارد یا نه.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک همچنین تاکید نمود که برگزاری لیگ در هر رشته ای در حیطه کاری فدراسیون مربوطه است. این موضوع تحت پوشش کمیته نیست.

تابع با بیان اینکه برای ارزیابی عملکرد ورزشکاران پروتکل هایی وجود دارد، ادامه داد: وقتی ورزشکاران در منزل در حال تمرین است امکان رکوردگیری نیست، اما عملکرد فنی آنها در هر حالتی به وسیله مربی به ما گزارش می گردد. باید در نظر داشت مدت زمانی ضروری است که ورزشکار به اوج برسد، در هر صورت گزارش عملکرد ورزشکار را به وسیله مربی دریافت می کنیم، از نفراتی که طی این مدت حضور میدانی در اردو یا مسابقه نداشته اند انتظار بالایی نداریم اما در کل شرایط ورزشکاران بر اساس ملاک های موردنظر ارزیابی می شوند.

وی در پاسخ به پرسش مدرسه مالک اشتر که در رابطه با بودجه 1400 مطرح شد، شرح داد: در لایحه بودجه سال آینده بودجه جاری کمیته پارالمپیک پیش بینی شده اما بودجه ای برای پارالمپیک 2020 لحاظ نشده است. در این زمینه پیگیری های لازم را انجام دادیم که این بودجه را دریافت کنیم.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص تمهیدات ویژه این کمیته برای پاراوزنه برداران گفت: کمیته ملی پارالمپیک کوشش دارد برای تمام ورزشکاران پارالمپیکی ایده ال های لازم را داشته باشد. البته به خاطر کرونا شرایط سخت تر شده است. با این حال کوشش ما مهیا شدن شرایط ویژه است و امیدواریم اتفاقات خوبی برای ورزشکاران رقم بخورد و در جهت موفقیت قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آیین نامه استخدام قهرمانان ابلاغ نشده است، پیگیر بودجه ویژه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین نامه استخدام قهرمانان ابلاغ نشده است، پیگیر بودجه ویژه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید