جشنواره شعر تبری نوج فرصتی است برای پیوند بیشترنسل جوان بازبان مادری

به گزارش مدرسه مالک اشتر، خبرگزاری خبرنگاران- اعضا شورای سیاست گزاری پنجمین جشنواره شعر تبری (نوج) با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ملاقات کردند .

جشنواره شعر تبری نوج فرصتی است برای پیوند بیشترنسل جوان بازبان مادری

به گزارش خبرنگارمدرسه مالک اشتردفترمازندران درساری، اعضا شورای سیاست گزاری پنجمین جشنواره شعر تبری (نوج) در دفتر عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با وی ملاقات و گفت و گو کردند .

در این ملاقات عباس زارع ضمن قدردانی از کوشش اعضاء سیاست گزاری پنجمین جشنواره شعر تبری (نوج) این جشنواره را از مهم ترین رویدادهای فرهنگی استان برشمرد و اضافه نمود: این جشنواره فرصتی مناسب برای پیوند بیشترنسل جوان به زبان مادری و احیاء فرهنگ و ادبیات مازندرانی است .

وی توضیح داد: پس از چهار دوره برگزاری ، نگاه شورای سیاست گزاری باید به سمت نوآوری در جشنواره و توجه بیشتر به نسل جوان و نوجوان و کشف استعدادهای ادبی باشد .

زارع ضمن تاکید بر توسعه جغرافیایی این جشنواره گفت: برای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت های دیگر شهرستان های استان در زمینه های اجرایی و علمی بهره برد و نگاه این جشنواره باید نگاهی فرامنطقه ای و در گستره فرهنگ ،زبان و ادبیات تبرستان بزرگ باشد که چند استان کشور را دربرمی گیرد .

در سرانجام ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران قول هرگونه مساعدت را برای برگزاری کیفی تر این رویداد مهم ادبی بومی داد. شایان ذکر است : از سال 1390 تا به امروز ، چهار دوره جشنواره شعر تبری (نوج) در سوادکوه و سوادکوه شمالی برگزار شده که اعضاء پنجمین دوره آن ذبیح اله ذبیحی ،جابر خانلری ، منصور علی اصغری، حمید امینی ، مهدی یزدانی ،مبین اکبرنژاد و فاطمه تالشی می باشند که قرار است به زودی فراخوان آن رونمایی گردد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "جشنواره شعر تبری نوج فرصتی است برای پیوند بیشترنسل جوان بازبان مادری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره شعر تبری نوج فرصتی است برای پیوند بیشترنسل جوان بازبان مادری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید