طراحی گرافیکی و چاپ

چرا از هنر لذت می بریم؟

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ کتاب روانشناسی هنر نوشته جرج مدر به تازگی به وسیله نشر ققنوس در 7 فصل اساسی تدوین و چاپ شده است.

28 خرداد 1402

علت باورنکردنی برای خودخواهی آدمها بر اساس نتایج یک پژوهش علمی معتبر!

نتایج تحقیقات تازه نشان می دهد که نه تنها شب زنده داری بلکه بی خوابی های شبانه افراد را خودخواه می نماید و حس نوع دوستی آنها را کاهش می دهد.

6 شهریور 1401

8 نکته ی کلیدی در انتخاب لباس مناسب برای زنان قدبلند

انتخاب لباس مناسب برای زنان قدبلند اغلب سخت و موضوعی چالش برانگیز است. اغلب زنان قدبلند نمی دانند چه لباس هایی برای قد آن ها مناسب تر است و باید هنگام مراجعه به فروشگاه چه لباسی تهیه نمایند که استایل بی نقصی داشته باشند. البته گزینه هایی که معمولا در فروشگاه...

23 مرداد 1401

مسافران لاکچری در دبی چگونه از سفر لذت می برند؟

به محض سر برآوردن آسمان خراش ها و افتتاح مراکز سرگرمیی و مال های بزرگ، مسافران ثروتمند از سراسر دنیا به این شهر سرازیر شدند. این روزها دبی نام خود را به عنوان یک مقصد لوکس گردشگری در دنیا تثبیت نموده و هر روز با خبرهای تازه مسافران و علاقه مندان حوزه گردشگری...

12 مرداد 1401

شناسایی 585 مورد تقلب در آزمون علوم تجربی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: 585 تقلب در آزمون علوم تجربی را شناسایی نموده ایم و همه این موارد در دست رسیدگی است و شرکت کنندگان در آزمون سراسری اطمینان داشته باشند که در حق هیچ کسی بی عدالتی نخواهد شد.

2 مرداد 1401

رقم پیشنهادی بارسلونا به لواندوفسکی فاش شد

روزنامه های کاتالونیا از ملاقات مدیر برنامه مهاجم لهستانی با مسوولان ورزشی بارسلونا خبر داده تا اخبار حضور مهاجم بایرن مونیخ در بارسلونا بیش از پیش رنگ واقعیت را بگیرد.

1 تیر 1401

خوردن موش های تازه متولد شده در این کشور

تهران (پانا) - در بعضی ادیان خوردن بخشی از بدن حیوانی که هنوز زنده است ممنوع است. در مقابل خوردن حیوان های زنده در جنوب شرق آسیا در حال توسعه است. مغز میمون، ماهی ها، نوزاد موش، الاغ و مار و انواع و اقسام موجوداتی که ممکن است حتی به ذهنتان خطور نکند که قابل...

19 فروردین 1401

رمان قدری آسیب دیده تر نقد می گردد

به گزارش خبرنگاران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه 8، نشست نقد و آنالیز کتاب قدری آسیب دیده تر با حضور نویسنده کتاب، شهلا آبنوس و قباد آذرآیین (کارشناسان برنامه) پنجشنبه 23 دی ماه ساعت 15 و سی دقیقه در فرهنگسرای گلستان برگزار می گردد.در...

4 اسفند 1400

خرید 41 مدل سویشرت پسرانه بسیار شیک با قیمت مناسب

یکی از محصولاتی که این روزها با آمدن فصل سرما مورد استقبال کاربران به خصوص پسرها قرار گرفته سویشرت پسرانه است. امروزه این محصول در طرح ها و رنگ های مختلف در دسترس خریداران است. به همین سبب بر آن شدیم تا در این مطلب شما را با نکاتی مهم در مورد خرید آن آشنا...

27 دی 1400

خواص دارویی گیاه پرسیاوشان

نباتی است، برگ آن شبیه به برگ گشنیز و بی ساق و ثمر و شاخه های آن بسیار باریک و صلب و سیاه و سرخ رنگ، منبت آن مواضع نمناک و سایه مانند کناره های چاه و پای دیوارهای کهنه و خراب ها.

23 مهر 1400

لوپرامید Loperamide

این دارو ضد اسهال موجب کندی فعالیت های روده شده و از دست رفتن آب و نمک های بدن جلوگیری می نماید. دارو برای درمان اسهال های ناگهانی و مکرر، مورد استفاده قرار می گیرد. باید توجه داشت که این دارو برای درمان اسهال های ناشی از عفونت نباید مورد بهره برداری...

12 مهر 1400

بیش از 1900 نسخه خطی علامه مجلسی در گنجینه رضوی نگهداری می گردد

معاون موزه ها و ترویج میراث فرهنگی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: 1918 نسخه خطی از آثار علامه مجلسی در گنجینه رضوی آستان قدس موجود است که بعضی از آنها با دستخط خود مرحوم علامه است.

1 شهریور 1400

نقش آفرینی سند تحول قضایی در ساماندهی دفاتر اسناد رسمی

در پی پرداختن سند تحول قضایی به موضوع ساماندهی بازار دفاتر اسناد رسمی، آیین نامه نو دفاتر اسناد رسمی ابلاغ شد تا هرچه سریعتر انحصار در این بازار برداشته شده و زمینه برای اشتغال 30 هزار نفر از فارغ التحصیلان فراهم خواهد شد.

16 مرداد 1400

اصلاح آئین نامه نحوه فعالیت دستگاه ها درسامانه تدارکات الکترونیکی

با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اصلاح شد.

2 خرداد 1400

برگزاری مراسم داستان خوانی و رونمایی از تمبر سیمین و جلال

عاطفه رضوی در گفت وگو با خبرنگاران ، در شرح این مراسم گفت: واقعیت این است که با توجه به شرایط ویژه کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی قرار است که یک مراسم محدودی در فضای باز (حیات) خانه موزه سیمین و جلال برگزار گردد.

30 اردیبهشت 1400

تصاویر جدید و حیرت انگیز از تلسکوپ فضایی هابل

خبرنگاران : 30 تصویر جدید، شگفت انگیز و تازه پردازش شده را از کاتالوگ کالدول، مجموعه ای از خوشه های ستاره ای، سحابی ها و کهکشان ها ببینید.

1 بهمن 1399

درخواست پوتین از مسلمانان روسیه درباره مراسم عید فطر

رئیس جمهوری روسیه از مسلمانان این کشور، به خصوص مردم جمهوری داغستان خواست، با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، برخلاف سنت همیشگی، مراسم عید فطر را در خانه برگزار و از برپایی نماز جماعت خودداری نمایند.

31 تیر 1399

شرایط عکس ارسالی برای درخواست ویزای شینگن

داشتن اطلاعات دقیق از مدارک موردنیاز سفارتخانه ها برای صدور ویزا فرآیند سخت دریافت ویزا را تسهیل می کند. گاه گردشگران تمام ملزومات سفر را فراهم می کنند اما به دلیل نداشتن آگاهی کافی از شرایط و مدارک موردنیاز سفارتخانه از سفر به کشور موردنظرشان بازمی...

20 اسفند 1398

تازه ترین ترفند گوگل برای کاهش اعتیاد به گوشی: گوشی خود را درون پاکت بگذارید و فقط تماس بگیرید

گوگل برای کاهش وابستگی کاربران به اسمارت فون ها و به عنوان بخشی از پروژه Digital Wellbeing خود، سه اپلیکیشن جدید معرفی کرده است.

19 اسفند 1398